środa

Garść drobiazgów

Rysunek na dziś!

 Dziś postanowiłam pokazać Wam jedną z prac z liceum... rysunek jest dosyć nieskładny i ma masę dziwnych szczegółów. Wiadomo, są niedociągnięcia anatomiczne w twarzy, ale jeszcze wtedy nie zależało mi na proporcjach... Na dodatek rysowałam na kolanie, na podłodze i gdzie się dało...


 Kiedyś interesowały mnie wybuchy bomb atomowych i w ogóle katastrofy. Choć teraz też czasem lubię się zainteresować takim tematem. Polecam książki z serii: Metro 2033 oraz projekty książkowe Uniwersum Metro 2033. Książki bardzo 'straszne', ale inspirujące. Ostatnio przeczytałam Dziedzictwo przodków Surena Cormudiana, jeśli ktoś lubi postapokaliptyczne, mgliste, 'porosyjskie'  i nadmorskie krajobrazy z niemieckimi osobnikami ogarniętymi melancholijnymi wspomnieniami (już nie wspomnę o czym dokładniej...) to polecam :)

 No a wracając do rysunku. To tematem były wojna i przyjaźń, oraz zwyczajne przedmioty łączone w zaskakujący sposób. Dziwne zestawienie, no ale kiedyś takie wykonywałam. Te dwie osoby to ja i koleżanka Jagoda, której już dawno nie widziałam. Eh.. kiedyś to się działo.. Cieszę się, że to już przeszłość!!! Rysunek stary bo z 2006 roku.Bo chcę Wam powiedzieć, że nawróciłam się do Jezus Chrystusa, już nie będę zapwne takich rysunków rysować... On mnie wyciągnął z ciemności do Światłości. 

Wizje przerażające i dziwne

 Co o tym sądzicie? Macie jakieś swoje stare rysunki po napojach wyskokowych ( Tak jak Witkacy :))? 
 Miłej nocy!

8 komentarzy:

  1. Ooo świetny rysunek, niesamowity. Co do książek, słyszałam o Metro 2033, chyba nawet od Ciebie! Muszę przeczytać koniecznie! Fajny blog ;)

    http://patista-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję! chyba wspominałam o tej książce kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metro czytam na bieżąco, uwielbiam, a rysunek świetny, ja rysuję tylko bardzo realnie i nie potrafię zrobić takiego kolażu, a bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polubiłam tą książkę, mega wciąga, chociaż jest trochę straszna! :), dziękuję, to moje stare rysunki, ale zamierzam też publikować nowsze. Myślę, że nie było by problemu z narysowaniem 'kolażu' może pokombinuj z kilkoma różnymi przedmiotami i je połącz w coś ciekawego :)
      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  4. Rysunek przerażający, nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, ale także na podstawie przerażających wydarzeń... Ogólne to rzadko coś takiego rysowałam kiedyś, a teraz to już w ogóle.

      Usuń
    2. Kiedyś zapewne takie klimaty lubiłaś :-)

      Usuń
    3. właśnie, że takich klimatów nie lubiłam nigdy

      Usuń