środa

Wiosennie-płynnie

Ilustracja na dziś

  Ilustracje na dziś to inspiracje pojawiającej się coraz bardziej wiosny  ;)
Mam nadzieję, że teraz będzie już co raz cieplej i zieleniej!!!! 
  Na początek nowej pory roku ilustracje akwarelowe oraz stary obrazek wektorowy. Tak się zastanawiam czy wrócić do wektorów czy nie, robię je tylko od czasu do czasu. Zastanawiam się czy iść w tym kierunku czy lepiej zostać przy tradycyjnych technikach. Jeszcze zostaje grafika rastrowa ( np. Photoshop), bo akurat ilustracje w tym programie idą mi chyba lepiej. Co sądzicie?

akwarelowe wycinaki


wiosenna akwarela

portret Kasi - myślę, że jeszcze trzeba coś dopracować
Zuzia wektorowa - stara praca ze 4 lata ma!
Pozdrawiam Was ciepło i wiosennie! 

7 komentarzy:

  1. Wow ! Te rysunki sa takie kolorowe ! Widac ze wiosenne, ale w marcu jak to w garcu raz jest kolorowo a raz szaro no i obecnie twoje prace nie pokrywaja sie z zeczywistoscia :( Oby juz nie dlugo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szkoda, że się nie pokrywają, ale ja mam nadzieję, iż już niedługo będzie mega wiosennie, dlatego są takie barwne. Ja czuję już w sobie wiosnę :) Dziś u mnie padał śnieg:O mimo to myślę, że wkrótce już będzie cieplutko i kolorowo:)

      Usuń
  2. Wszystkie rysunki są ładne. Mi przypadła do gustu wiosenna akwarela.
    Amazing :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiosenna akwarela to taki szybki rysunek w szkicowniku :)

      Usuń
    2. Szybki rysunek, a wygląda bardzo profesjonalnie :-)
      Zrobiłaś kawał dobrej pracy z tymi rysunkami :-)
      Szkicuj dalej.

      Usuń
    3. Tak miało być, dzięki:) muszę, więcej szkicować bo ostatnio się zaniedbałam..

      Usuń
    4. No to czekam na więcej :-) Może mi też coś naszkicujesz za jakąś opłatę?

      Usuń