wtorek

Kombinacje

Witajcie!

  Dziś o kombinowaniu... Ciągle zastanawiam się nad wizualną stroną bloga i wciąż go zmieniam, zastanawiam się czy idę w dobrym kierunku, szkoda, że nie zapisałam gdzieś tych wszystkich wersji mojego bloga.... Bym sobie porównała i sami byście także mogli zobaczyć która wersja była najlepsza, ewentualnie dobra. Byście mi wtedy mogli coś doradzić :)
Związku z tym, że wciąż 'majstruję' coś z blogiem, ilustracja na dziś:



  Co prawda to jest stary rysunek (chyba z 2008 roku) z mojego starego życia. Ostatnio mało rysuję (za to dużo maluję), ale wrzucę,  gdyż nigdy go nie publikowałam nigdzie. Jestem ciekawa co o nim myślicie.

12 komentarzy:

  1. Wow to jest piękne ! Bardzo mi się podoba ! Połączenie niebieskiego z zieleniom....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) chyba to moje ulubione barwy... (ale ciągle szukam)

      Usuń
  2. Jak ty pięknie rysujesz :O
    Zapraszam do mnie :))
    http://boring-life-of-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, abstrakcyjne rysunki :) Skąd czerpiesz inspirację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Inspirację czerpię głównie z przyrody i wszystkiego co mnie otacza! Dużo obserwuję; głównie zwierzęta, rośliny a także ludzi:)ale również zwyczajne przedmioty codziennego użytku. Masę rzeczy mnie fascynuje! Ciężko mi opisać to wszystko.

      Usuń
  4. Ta czaszka mnie nie przekonuje do reszty obrazu. Choć tło jest ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To za czasów, gdy ćwiczyłam anatomię z 'żywych' modeli (czaszek i innych kości, miałam wtedy dostęp do kości). Dzięki:)

      Usuń
    2. Zajmowałaś się anatomią? "Żywych modeli" czyli czaszki różnych zwierząt?

      Usuń
    3. Nie zajmowałam się anatomią. Na rysunku jest czaszka ludzka, rysowałam ludzkie szczątki, zresztą na studiach także rysowaliśmy 'żywe' szkielety ludzkie.

      Usuń
  5. Interesujący obrazek. Super. Blog przyjemny dla oka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to baaardzo stary obrazek, teraz to już zupełnie inaczej tworzę. Dzięukję Ci bardzo :)

      Usuń