czwartek

Zmiany wiosenne

Cześć

  Dziś tak szybko, dzieją się u mnie zmiany (tak to można ująć), związku z tym mam mało czasu na umieszczenie czegoś najnowszego. Dziś akwarela jedna. Dziś także bardziej barwnie i radośnie (może dlatego, że wiosna idzie) niż w poprzednim poście. To nie znaczy, że pomysł starych fotografii odszedł w zapomnienie. Robię równolegle wiele rzeczy. Maluję ostatnio dużo stworów. Co myślicie o tym ?

Zbigniew z kotkiem:


i druga akwarela dinozaur mały i duży:



Pozdrawiam Was wszystkich ciepło i lecę dalej bo mam mnóstwo pracy! :)

3 komentarze:

  1. Pierwszy skomentuje :-)
    No masz pomysły na rysunki, a Zbigniew chyba nie ma nic przeciwko że jego kotowi się podoba nowe siedzisko na jego głowie :-)
    Ten mały czerwony smok taki trochę nie podobny do smoka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbigniew i jego kotek to przyjaciele :) mały smok nie jest podobny bo dopiero jest malutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to są przyjaciele a ja myślałem że oni tylko na spacer idą i nic ich tak za bardzo nie łączy.

      Usuń