wtorek

Obrazeczkowo

Czołem!


 W związku z wiosną i zakończoną wystawą przedstawiam 3 z około 60 ilustracji, które prezentowałam wraz z Pati (patista-art.blogspot.com) w klubie TUTU w Toruniu. Wystawa nosiła tytuł: RYSOWANKI. Na ścianach wisiało mnóstwo czarno-białych i barwnych mini ilustracji. Na wernisażu były ciasteczka (czarne i białe :) ) i kwiaty i sporo ludków, a także przybył mój brat! :) 
Wykonanie: akwarela na papierze format: 15x12 cm




Co o nich myślicie? Ilustracje były inspirowane różnymi tekstami, również tekstami z bajek i baśni.

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają, zdecydowanie mają w sobie coś, jakby ilustracje do książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są baśniowe, tajemnicze i trochę magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że jest nich coś niepokojącego pomimo tak zastosowania barw o tak wysokim nasyceniu. Przypominają mi obraz opisany w jednym z opowiadań Anny Kańtoch "Koniec lata".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe spostrzeżenie i równie intrygujące porównanie. Te ilustracje pierwotnie nie miały być skierowane do dzieci.

      Usuń
  4. Masz rację jak na nie patrzę czasem to myślę, że nie są takie spokojne. Ciekawe porównanie, zainteresuję się tą autorką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają a na drugim widzę ładne bardzo oczy :-)

    OdpowiedzUsuń