środa

Letnie ogrodowe wspomnienia

Witajcie

  Dziś zebrało mi się na wspomnienia... brakuje mi naszej działki, zwłaszcza jedzonka z niej (tych smakowitych owoców i warzyw...). Brakuje mi też takiego swojego miejsca, zieleni, gdzie można spokojnie u siebie posiedzieć. W parku tez niby można, ale to już inne miejsce.

   Zanim została sprzedana 'obfotografowałam' ją wzdłuż i wszerz :) Dziś prezentuję parę fotografii. Zdjęcia wykonane są w różnym czasie. W ogóle ich nie 'obrabiałam'. W związku z tym, że trzy tygodnie temu mój komputer przestał ze mną współpracować i umarł sobie w tej chwili korzystam
z pożyczonego no i nie miałam możliwości posiedzenia nad zdjęciami i chociażby wykadrowania ich (choć mogłam to zrobić już kiedyś). Pozdrawiam Was serdecznie! :)
A tu sześć fotografii, ciekawa jestem o o nich myślicie? Czy chcielibyście zobaczyć także inne zdjęcia ogrodu, którego już nie ma?







 Zdecydowałam się na pokazanie Wam większych formatów zdjęć.

7 komentarzy:

  1. Oczywiście, że chciałabym zobaczyć, ostatnie trzy zdjęcia bardzo w moim stylu, uwielbiam takie utrwalenie rzeczywistości. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pajączki :-)
    Ten kwiatek ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas pająków i innych stworów na działce było dużo, jak to na działce :) a ten kwiat to dalia, tylko wygląda inaczej niż te popularne odmiany (pełno tych odmian). :) W naszym ogrodzie także, oprócz warzyw, rosło mnóstwo kwiatów (choć warzyw chyba więcej).

      Usuń
    2. Dzięki :-)
      A teraz już nie ma pająków? Kwiatek wyróżnia się wyglądem. Masz jeszcze ogródek?

      Usuń
    3. Pająki są, ale działki już nie ma, więc nie wiem czy tam są nadal pająki:) Kwiat jest ciekawy, bardzo oryginalny, uwielbiam kwiaty!! Chyba wszystkie:) Marzy mi się ogródek...

      Usuń
    4. W Poznaniu chyba tak ciężko o własny ogródek nie?

      Usuń