28 lipca 2016

Lipcowe wspominki część dalsza

Hejo!

  W związku z tym, że mam 'ciąg wspomnieniowy' kolejna dawka zdjęć z działki, choć mało co widać samą działkę. Fotografie przedstawiają to co na działce kiedyś było, a już nie ma :( czasem marzy mi się mały ogródek by móc samemu uprawiać warzywa i owoce.
  Zapraszam do oglądania i komentowania. Co myślicie o tych zdjęciach? Tak jak poprzednio stwierdziłam, że tym razem dam duże fotografie.


widok na działkę po zachodniej stronie, po prawej widać naszą czereśnie (mniam mniam miała przepyszne owoce)



fragment uciętego konaru czereśni, często z niej ciekła żywica, jak byłam mała to myślałam, że to bursztyn


na działce rosło mnóstwo kwiatów, choć przewaga była warzyw :)


porost na starej gruszy, na naszych drzewach było sporo różnych porostów


takie małe grzybki też sobie tam w naszym ogrodzie żyły 


i na koniec zbliżenie na młody pęd winorośli

Jak się Wam podobają wrażenia z oprowadzania po działce? Czy coś poprawić, dodać?



7 komentarzy:

  1. Hej :-)
    Muszę przyznać że bardzo dobrze fotografujesz. Fotki bardzo ładne. Szczególnie drugie trzecie i ostatnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)cały czas ćwiczę, choć ostatnio już mniej fotografuję.

      Usuń
    2. Poproszę o więcej zdjęć jak będziesz mieć czas :-) Dobrze Ci idzie fotografowanie :-)

      Usuń
    3. Mam masę zdjęć!!! Tysiące ;) Dziękuję bardzo, muszę wrócić do fotografowania w takim razie:)

      Usuń
    4. Aż tysiące? Wow to teraz wszystkie na bloga?

      Usuń
  2. Piękny obraz przedstawiają te zdjęcia. Trawa i inne rośliny, nibo i słońce. Czuć ciepło i klimat lekkiej sielanki. Sama uwielbiam spędzać czas na działce dziadków, jednak wiem, że do ogródków ręki nie mam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) teraz kiedy nie ma tej działki to tej sielanki najbardziej brakuje.. no i nie tylko ale także tej pracy w ogrodzie i ich owoców. Jeśli nie masz ręki do ogródków to trudno, ale spędzić czas na działce jak jest możliwość to polecam :)

      Usuń