środa

Październikowe Poematy

Cześć!

  Związku z tym, że zamuliłam we wrześniu.... dziś spóźniony wpis. Zupełnie wypadł mi z głowy miesiąc wrzesień! zmiana zajęcia i małe kłopoty zdrowotne spowodowały, że zapomniałam całkowicie o tym przełomie lata i jesieni. Nadrabiam choć późno małym zleceniem wierszowym. Nie wiem czy będzie coś widać jeśli chodzi o tekst ale ogólnie chciałabym przedstawić trzy ilustracje do wierszy Ildefonsa Gałczyńskiego z tomiku "Poezje" grafiki są bardzo luźnym nawiązaniem to tekstu. Na razie są to tylko propozycje szkicowe. Myślę czy je jeszcze bardziej uszczegółowić czy może tak zostawić trochę niedopracowane, czy może zmienić. Jedna z ilustracji już się pojawiła się na blogu, przedstawiam ją dziś w trochę zmienionej wersji. Co o tym sądzicie? :)


  Postacie to inspiracje z wielu zdjęć, jednak są to tak przerobione twarze, że nie pamiętam skąd i jak. Nie przepadam za hiperrealistycznym odtworzeniem twarzy, są one tak 'zdeczko' skrzywione, ta zielona to w szczególności minka po cytrynie ;) Taki fantazyjne wariacje. wszystko w Photoshopie...



10 komentarzy:

  1. Anonimowy21/10/17

    Podoba mi się bardzo obraz nr 3, co do poezji to nie jestem ekspertem. Uważam, że łatwiej wyrazić piękno za pomocą dźwięków i obrazów, ale być może po prostu nie poznałem jeszcze takiej poezji, która by mnie jakoś bardziej poruszyła... Może polecisz coś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poezja nie jest łatwa (dźwiękowo chyba prościej), ja jestem dopiero na początku jej poznawania :) mimo wszystko zachęcam do poszukiwań. Ostatnio słyszałam wiersze rosyjskich autorek, wojenne (oko 1920-1930 r.) niestety nie pamiętam nazwisk...

      Usuń
    2. Ja uwielbiam Krzysztofa Kamila Baczyńskiego oraz Jana Kasprowicza jeśli chodzi o poezję. Polecam. Również Jerzy Harasymowicz pisze bardzo pięknie. Krótko ale pięknie

      Usuń
    3. Mało znam ich twórczość ale dziękuj ci za polecenie, chętnie poszukam ich dzieł

      Usuń
  2. Anonimowy28/10/17

    I love your blog.. very nice colors & theme. Did you create this website yourself or
    did you hire someone to do it for you? Plz reply as I'm looking to construct my own blog
    and would like to know where u got this from. many thanks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you, I'm very happy that you like my work and blog. I created a blog from the Blogger template. The colors and paintings are my work. Best wishes! :)

      Usuń
  3. sławek bułkowski29/1/18

    Wspaniałe prace w mojej skromnej opinii i liczę na dalsze, obyś miała wenę i nadal tworzyła swego bloga i dodawała kolorów naszemu wspólnemu kroczeniu przez życie moja droga Życzę ci wszelkich łask i błogosławię twe pomysły

    OdpowiedzUsuń
  4. sławek bułkowski29/1/18

    śliczne prace i czekam na więcej moja droga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, więcej już się pojawiło, zapraszam do zaglądania w nowsze posty :)

      Usuń