poniedziałek

Wspomnienia bunkrowe

Cześć wszystkim!

 Dziś na koniec miesiąca wspominki pewnej wyprawy 'na bunkry'. Obiekty znajdują się na terenie dawnego Zachemu. W ogóle tego typu zdjęć w internetach jest multum! Nie chciałam dokładać ich kolejnej wersji, ale związku z tym, że to są moje (i nie tylko) wspomnienia to kilka z nich zaprezentuję. 
 No i pewne dzieło sztuki też się tu pojawiło, ponieważ byłam o to proszona :) Ostrzegam, że nie są to artystyczne zdjęcia, nawet część z nich nie jest poprawna fotograficznie. Liczyła się sucha dokumentacja, nawet ich nie 'sprawiałam' w photoshopie. Wyjątkowe brzydkie zdjęcia! Zachęcam do obejrzenia w powiększeniu.


trochę przeżarło niebo :D





Niestety, ale nie wiem do czego co służyło, zawartość budynków została splądrowana po wojnie z tego co wiem. Więcej można dowiedzieć się w muzeum Exploseum, a także na stronach dotyczących takiego typu miejsc. Nie znam dokładnie.

  obiecana ściana: 


a na koniec, takie o to rośliny żyją na tym skażonym terenie:


oczywiście to jakieś sukulenty, dokładnie nie wiem, ale wzięłam je do domu i do tej pory rosną :)

4 komentarze:

  1. Rozrasta sie ten porost? Wrzuć zdjęcie jak teraz wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem czy się rozrasta, dawno nie byłam, koniecznie trzeba tam pojechać jeszcze raz i sprawdzić

      Usuń
  2. Uwielbiam takie stare miejsca mają one jakąś duszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście w takich miejscach 'coś' czuć ;) specyficzna atmosfera tam panuje. Też lubię takie miejscówki.

      Usuń