piątek

Ptasio-wiosennie

Witajcie!


 Kiedyś wspominałam o małym projekcie ''Ptasich księżniczek". Dziś prezentuję Wam 5 ilustracji z serii. Szkice zostały wykonane kredkami w szkicowniku (jak uda mi się dobrze sfotografować szkice, to też pokażę), reszta to moje próby dłubania w Photoshopie. Nie chciałam traktować ich jakoś tak realistycznie, wiele rzeczy jest uproszczonych. Zastanawiam się, czy nakładka nie spłaszczyła obrazków zanadto. Chyba 'zabrały' mi światło i dlatego tak płasko wyszły...

❤ 


 Nie jestem też super specem w PS, cały czas uczę się. Jednak nie chciałabym na pewno tworzyć ilustracji o charakterze hiperrealistycznym, ani zbliżonym.
 Piszcie co myślicie o nich?
:) tutaj więcej i zaktualizowane odrobinkę: https://www.behance.net/dinahoppe






7 komentarzy:

  1. Anonimowy29/4/18

    Bardzo ciekawe pomysły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, mi, że się podobają :) Pozdrawiam również.

      Usuń
  2. Ilustracje są wspaniałe. Te sowy na ostatnim obrazku są najlepsze 💛

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) jak uważasz, dzięki bardzo

    OdpowiedzUsuń