wtorek

Obrazki jesienne

Cześć!

 Dziś na koniec października kilka małych obrazków akwarelowych. 
Ilustracje nie duże bo mają 12x8 cm, trochę 'pomajstrowałam' w photoshopie i wyszło, że nie które są wyższe niż powinny ;) widocznie kilka z nich poucinałam za bardzo, ale tak to jest w te jesienne dni. Zatem miłego oglądania. Na dzisiejszych ilustracjach widoczne są postacie, ale i tak musiałam wtrącić ulubione zwierzątka.
  

❤ 


jesienne ptaki






Jak zwykle zachęcam do oglądania powiększone. Piszcie w komentarzach co myślicie, czy jesienne klimaty widać w tych ''bazgrołkach''.

25 komentarzy:

  1. Moją uwagę przykuła dziewczynka w niebieskiej kurtce :) i na początku myślałam, że to szalik ale to zwierzak. Potem kobieta w czerwieni płacząca ze zwierzęciem na dłoniach i ono ma taki oryginalny kolor niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, lekkie malunki. Mogłyby być ilustracjami w książeczkach :3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze, że wtrąciłaś ulubione zwierzątka - kotek mnie całkowicie urzekł! I właśnie moimi faworytami w tym poście jest rysunek drugi i trzeci (jakiż on jest nietuzinkowy! podoba mi się bardzo, szczególnie ten wyraz twarzy dziewczynki; ma w sobie coś takiego, hm, kpiącego? bardzo pewnego siebie? nie wiem, jak to określić, ale nie da się przejść obok niej obojętnie). Widzę w tym wszystkim wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzątka bardzo lubię, Ten trzeci rzeczywiście jest malowany z taką myślą, trafiłaś w sedno ;) Dziękuję :)

      Usuń
  4. wszystko jest piękne magiczne ulotne i mistyczne;) można na to patrzeć non stop :) cudo! jak impresja:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe, że tak odebrałaś moje prace, niektórzy zupełnie inaczej je widzą. To mi się podoba, że każdy coś innego dostrzeże ;)

      Usuń
    2. bo co inny widz to inna percepcja;)

      Usuń
  5. Już od jakiegoś czasu miałam ochotę obejrzeć Twoje rysunki, jednak zapomniałam nazwy bloga i nie mogłam go znaleźć...
    Rysunki jak zawsze są świetne. Uwielbiam takie motywy ze zwierzętami i bardzo Cię podziwiam za taki talent:) Najbardziej mnie zainteresował ostatni rysunek z płaczącą kobietą trzymającą zwierzę. Wprowadza smutny a zarazem charakterystyczny klimat. Ma przepiękne tło. Jednak każdy z rysunków ma w sobie coś fajnego. Można patrzeć na nie, wyciszyć się i w spokoju myśleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają się Tobie, no może mam trudną nazwę bloga do zapamiętania... Są to nostalgiczne jesienne obrazki więc mogą wywoływać takie reakcje ;) Każdy z nich niesie swoją indywidualną historię i oczywiście każdy widź sam ją wymyśla na podstawie swoich odczuć.

      Usuń
  6. Ten przedostani szczególnie chwycił mnie za serce- jest w nim jakś tęsknota, nieopisana melancholia za czymś co było- uwielbiam akwarelki i docebiam za to,że w porównaniu do farb plakatowych nie da się " przykryć" wymalowanych błędów.
    Jak tu u Ciebie pięknie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Akwarele rzeczywiście mają szczególne 'właściwości'. Ta ilustracja co o niej wspomniałaś to chyba jest najbardziej smutna z nich wszystkich, może to tęsknota za utrata ciepłych dni?

      Usuń
  7. Coś może być w tym obrazku. Zachęcam zatem do obejrzenia innych postów może też któryś sprawi, że nie będziesz mogła oderwać oczu ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23/11/18

    Po pierwsze dziękuję za wizytę i komentarz u mnie na blogu.
    A po drugie jestem pod wrażeniem Twoich prac. Są na prawdę piękne.
    Bardzo podoba się mi ta dziewczynka co ma kotka wokół szyi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie zainteresował Twój blog i chętnie będę tam co jakiś czas zaglądać. Dziękuję cały czas szukam swojej drogi twórczej. Widzę, że dziewczynka z kotkiem to chyba najlepiej wypada w rankingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe malunki, taki inne, mają swój niepowtarzalny charakter. Dla mnie są naprawdę fantastyczne i oryginalne. Podziwiam talent i pomysłowość. :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cały czas kombinuję nad innymi ilustracjami.

      Usuń
  11. Urocze akwarele, widać w nich Twój indywidualny styl, to bardzo cenne. Ja też ostatnio zaczęłam malować akwarelami, więc z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, wiele komentarzy gdzieś mi umknęło.. :( Bardzo się cieszę za wizytę i komentarz Twój :) Ja staram się do Ciebie zaglądać ale wiadomo, różnie to bywa.

      Usuń
  12. Przepiękne subtelne akwarelki. Urocze motywy. Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akwarele jakoś przypadły mi do gustu choć maluję czym się da :) Ostatnio dużo kredkami i mieszam z akwarelą i pastelą takie miksy.

      Usuń