poniedziałek

Stare fotografie w wersji innej

Witajcie!


  Tak rzadko tu bywam, ale pochłania mnie wiele rzeczy. Na przykład szukanie pracy.
Super było by znaleźć pracę jako ilustrator niestety nie jest to takie łatwe.. 

  Związku z tym, że kiedyś na blogu angelina orlicka ilustracje wyczaiłam stare fotografie i obiecałam, że też coś zrobię ale coś swojego  tak po wielu miesiącach odzyskiwania danych z aparatu udało mi się wrzucić do komputera i chciałabym zaprezentować 4 takie zabawne, nierealistyczne oczywiście ilustracyjki na podstawie zdjęć rodzinnych. Są to takie próby na razie może pójdę dalej i wymyślę jeszcze inne wersje, a tym czasem widzę, że na blogu angelina orlicka ilustracje temat starych fotografii idzie dalej i bardzo się cieszę z tego!


od lewej ciocia Irenka, wujek Marian, ciocia Marysia i mój tata

a tu kuzynka Marzenka i mój kuzyn Sławek, którego widziałam ze 2 razy może...

to ja z siostrą :)

a tu  od lewej moja babcia i jej koleżanki

Całość to: stare fotografie w wersji akwarelowej zabawnej, ilustracje + odrobinkę Photoshopa. Celowo nie chciałam ich traktować realistycznie. Który według Was jest najlepszy? Czy dalej robić takie projekty, ale coś zmienić, dodać lub odjąć? 

14 komentarzy:

  1. Pierwszy skojarzył mi się trochę z "Panem na Wisiołach", ale ogólnie bardzo to miło wygląda - trochę jak ilustracje do książek dla dzieci, a trochę, jak do tych dla dorosłych... nie wiem, ale są intrygujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, że skojarzyło Ci się z "Panem na Wisiołach" :)
      dziękuję :)Jakoś tak mi się spodobały, że chyba ich więcej zrobię.

      Usuń
  2. Popieram komentarz wyżej :) Są na prawdę intrygujące ale niesamowicie mi się podobają, mają to coś co sprawia że są nietuzinkowe..
    foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Cieszę się, że Cię zaintrygowały.

      Usuń
  3. Świetnie, że zrealizowałaś tą wizję :) Byłam ciekawa Twojej interpretacji tematu. Super efekt, ciekawa kolorystyka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki bardzo:) Ciszę, się, że wreszcie udało mi się to zrobić.
    Pozdrawiam również!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest niesłychane. Świetny pomysł i wykonanie. Ja to widzę w starych ramkach na komodzie lub ściance. Fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :)to dobry pomysł, żeby je oprawić :)

      Usuń
  6. Bombowy pomysł. Świetna tonacja. Duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że wywołało to na Tobie duże wrażenie.

      Usuń
  7. Trzeci obrazek jest według mnie najfajniejszy :-)
    Takie rysunki jeszcze rysujesz? To ciekawe nawet :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akwarele, jeszcze maluję takie coś :)

      Usuń
    2. Masz talent, zresztą widziałem twoje obrazy. To jest niesamowite że każdy ma jakiś talent.

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję. Tak, sądzę, że każdy ma jakiś talent, a niektórzy nawet kilka :)

      Usuń