wtorek

Początek

Witajcie!

   To mój pierwszy wpis. Na początek to powinnam się jakoś pozytywnie przedstawić, zamiast tego pokaże Wam co było kiedyś i już Dzięki Bogu nie wróci :)
Chciałam Wam pokazać co tam bazgroliłam kiedyś. 
Miałam wtedy około 15 lat. To były dziwne rysunki...
Szwendałam się wtedy po kniejach, cmentarzach i opuszczonych budynkach. Czasem sama,
a czasem z kilkoma znajomymi. Zawsze fascynowały mnie opuszczone miejsca, choć to może
nie widać po moich rysunkach. Nareszcie to już koniec tamtego życia :) Jestem szczęśliwa!
Jeszcze przyszło mi do głowy czy może nie pokazać też i pierwszych moich "dzieł" z odległego dzieciństwa, ale ten pomysł wykorzystam w innym wpisie.


Okna, wtedy to zaczęła mnie fascynować architektura i oczy.


Ten bazgrołek powstał kiedyś i wolę już do tego nigdy nie wracać.

2 komentarze:

  1. czy Picasso był dla ciebie inspiracja do wykonania tego rysunku? od razu mi się skojarzył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Picasso nie był inspiracją, choć lubię jego niektóre prace. W tym okresie fascynowały mnie po prostu oczy i drzewa no i wszędzie je rysowałam (nawet po ścianach)! A Picasso to ciekawe skojarzenie :)

      Usuń