środa

Lato w ogrodzie

 Witajcie wszyscy!


Po długiej przerwie, ponad 3 miesiące, wracam. Jeśli na mnie czekaliście, przepraszam, że nie dałam znaku życia. Nie zawsze miałam możliwość, a jeśli się taka pojawiła coś innego mi wyskoczyło (wiadomo, takie głupie wymówki). Ale już raczej będę.

jesienna borówka


Od końca kwietnia do połowy lipca byłam w naszym wspaniałym kraju o nazwie Polska :) 
Wiele rzeczy mnie tam zaskoczyło, ale nie będę Wam mówić, gdyż na codzień wiecie. 
W sierpniu trochę byłam zajęta ogrodem i retuszami grafik, które robię dla pewnej osoby. 
No i znów mnie wzięło zapalenie zatok....

A co tam bywało u mnie w ogrodzie w sierpniu na koniec sierpnia już Wam pokazuję.
Miłego oglądania, dajcie znać co u Was w tym miesiącu się działo :)


trawa i papryka ostra


muchówka odpoczywająca i miechunka pomidorowa

pomidorki oraz lawenda z rozmarynem

kapusty i gaura


pomidory pomarańczowe


dąbrówka rozłogowa i łubin błękitny

rozchodniki oraz krzak

Pomidory obrodziły bardzo ale rosną nieduże jagody, za to smaczne. Kapusty czerwone wyrosły olbrzymie, papryki produkują mase owoców, miechunka kwitnie dopiero teraz i spóźniony bakłażan ale u mnie mrozów nie ma więc zobaczę czy plon będzie. Truskawki wydają kolejne owocki mimo zbliżającego się września. I wiele jeszcze kwitnie i rośnie.


Pozdrawiam Was ciepło i ''suszowo'' bo u mnie susza.

39 komentarzy:

  1. U nas też ciężko z deszczem, cieszę się z Twego powrotu i pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może desz kiedyś nadejdzie, :) Cieszę sie, że znów tu jestem.

      Usuń
  2. Cudne zdjęcia, moje tematy💚🍀😊🌻🌸🌼🌞
    Ogród, przyroda, kwiaty działają na mnie zawsze pozytywnie😃
    Serdeczności moc przesyłam kochana i dziękuję za miły komentarz na blogu😊🌹🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raduję się, że moge Cię odrobinę podnieść na duchu poprzez moje zdjęcia. Uścicki wysyłam Tobie :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia ogrodowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zdjęcia tego typu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że moge do Ciebie z nimi trafić :)

      Usuń
  5. Anonimowy2/9/22

    Wspaniałe zdjecia i relacje z obserwacji na żywo zawsze mnie poruszają. Pomidorki szczególnie są przepyszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak pomidory uwielbiam, a te z ogrodu są przesłodkie.

      Usuń
  6. Bardzo Ci dziękuję za tyle pięknych komentarzy u mnie. Serce rośnie od takich miłych gości blogowych <3 I że też nigdy nie trafiłam na Twojego bloga.... Nadrobię! Serdeczności dla Ciebie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresował mnie Twój blog bardzo i chętnie będe Cię odwiedzać. Jest taki prosty a coś ciągnie do niego.
      Dziękuję za wizytę Twoją. Jeśli Ci się spodobało i u mnie, zapraszam serdecznie :) Również i dla Ciebie wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  7. Na pytanie "co u Was", bloger blogerowi powie - wpadnij poczytać. :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś :) Chcetnie wpadnę.

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ulu, bardzo mi miło, że wpadłaś. Pozdrawiam Cię!

      Usuń
  9. Ale robisz piękne (wręcz bajkowe) zdjęcia! Cudownie się na nie patrzy. Piszesz, że wracasz, a ja u Ciebie jestem pierwszy raz, ale spokojnie, jeszcze Ciebie odwiedzę zobaczyć co ciekawego jeszcze wyrosło w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z przyjemnością witam Cię na moim blogu. Cieszę sie, że moje fotografie wpadły Ci w oko :) Wszystko tu jest do oglądania i sprawiania odrobine przyjemności. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Jakie cudne zdjęcia :) wspaniały letni klimat... dziękuję za odwiedziny u mnie, do Ciebie na pewno jeszcze wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję za wizytę, zapraszam w przyszłości :)

      Usuń
  11. I mnie również podobają sie Twoje zdjęcia.Ciekawy efekt tworzy wyostrzenie ich w środku i rozmycie dokoła. Od wielu lat fotografuję amatorsko i wiem, że nie jest prosto zrobić dobre i oryginalne zdjęcie. Wielu kolejnych okazji do robienia tak ciekawych fotografii Ci życzę. Pozdrawiam Cie serdecznie i dziękuję za Twoje odwiedziny na moim blogu!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo. Taki efekt udaje mi się najczęściej uzyskać przez różne kombinowania ze zbilżaniem obiektywu lub samej siebie do obiektu, co nie jest zawsze łatwe, przyznaję :) życze i Tobie owocnych zdjęć! :)Pozdrawiam róznież ciepło.

      Usuń
  12. Pięknie u Ciebie w ogrodzie. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziś właśnie poprzestawiałam mase doniczek, więc jest okazja do nowych fotografii. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia. U nas ostatnio pojawiło się sporo deszczu. Natura jest niesamowita. Teraz obserwuję jak codziennie z dnia na dzień przychodzi jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam przyrodę, a przedewszystkim Stwórce tego :) i te zmiany to jest najlepsze. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  14. Rozumiem, czasami zwyczajnie tak jest, ale cieszę się, że napisałaś i że chcesz tu być z nami. :) Zapalenie zatok to mój częsty towarzysz od dziecka praktycznie. Zdrówka dla nas. :) Prześliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają, podoba mi się, jak ukazałaś piękno, brawo. :) Przytulam mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś, nie jestem tu co dzień ale chcę się co jakiś czas dać znać. Zatem zdrówka Tobie mocno życzę Tobie!

      Usuń
  15. piękne zdjęcia. cudowny ogród <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Jest nieduży a tyle można z niego wydobyć.

      Usuń
  16. Wreszcie!!!! rany... horror jakiś... Walczę z programem antywirusowym aby do Ciebie coś napisać :). Nie będę narzekać na postęp, bo dzięki niemu się znamy, ale... Oczywiście już nie pamiętam co chciałam napisać, bo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Braku zimy Ci zazdroszczę. Nawet któregoś dnia próbowałam sobie wyobrazić co mogłabym uprawiać jak by jesień trwała do wiosny.

      Usuń
    2. Droga Agatko, nie wiem co się dzieje, że masz ten problem z pisaniem. Cieszę się, że wreszcie się udało. Coś musi być z tymi stronami... Mimo to raduję sie, że wpadłaś tu do mnie. Zimy moze nie ma takiej jak w Polsce ale za to jest niekiedy mokro i ziąb, więc nie ma co zadrościć, każdy rejon ma swoje plusy i minusy. Oby w PL w tym roku zima nie dokuczała Tobie i szybko wróciła wiosna :)

      Usuń
  17. Ale te zdjęcia mają ciekawy klimat... jeszcze taki wakacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia. U nas ostatnio podróżniczo - w końcu upragniony urlop. Też mało przez wakacje pisałam, bo korzystałam z pogody :)
    Pozdrawiam i ślad mały zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wspaniałego wypoczynku Ci życzę. Najważniejsze by zycie online nie zasłoniło nam życia prawdziwego :) Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  19. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    ប្រដាល់ថៃតាមអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń