piątek

Wiosenna zima

 Cześć Wam wszystkim


Nastał styczeń i tak szybko mi zleciał. Czy Wam też tak czas gna? Chyba moje strzenie się przyspieszyło :D Dziś wpis pogodowo-fotograficzny.


Widzę, po Waszych blogach, że zima w pełni, śnieg, mróz, czasem odwilż, a u mnie ani widu ani słychu. Owszem czasem w nocy zdarzy się przymrozek -2 maksymalnie ale zaraz znika gdy wzejdzie słońce i jest tak cieplutko jak wiosną. W słońcu jest naprawde ciepło, dziś widziałam jakiegos szaleńca w krótkich spodenkach i na krótkim rękawku! Momo, że jednak jest dość zimno bo pomiędzy 5,6 stopni do 10,13 na plusie, zależy od dnia.

 





Podczas wyprawy na klify, tak jest zielono w styczniu, ale też łyso





Zdjęcia nie są z jednej sesji i dlatego część z nich różni się oświetleniem, kolorem, tematem itd. Taki zimowy zbiór fotek dla Was z mojej okolicy. Swoją drogą muszę koniecznie wstać bardzo wcześnie (5, 6 rano) jak taki szron będzie i coś pofotgrafować, póki jest, bo to szybko znika.

Pozdrawiam Was słonecznie ❤

42 komentarze:

  1. Piękne fotografie, te rośliny wyłaniające się z ciemności są bardzo klimatyczne😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia śliczne. Zazdroszczę troszkę innego klimatu, ale z drugiej strony w Polsce - żyjemy - tak ! - w kraju o umiarkowanym klimacie i o nieumiarkowanych jego wahaniach ; -) . Serdeczne pozdrowienia z okolic Krakowa :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mimo wszystko nie ma co zazdrościć, bo ten klimat też ma swoje minusiki. W PL jest bardzo ciekawy mieszany klimat i ja go lubię :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas jest rozpędzony jak rakieta kosmiczna. Praca to powoduje. ;)

    U mnie w centrali jest od wielu dni około zera. Taka to zima słaba, śniegu trochę leży, dwie kilkusekundowe burze śnieżne były, a tak to bardzo spokojnie. W górach pewnie mają fajniej. Ach pochodziłoby się w rakietach śnieżnych jakimś trawersem....

    Gdy mieszkałam w Alpach, często wychodziłam około 6 na spacer z aparatem. Zwłaszcza zimą było bajecznie. Cichutko, pierwsze promienie słońca, jeszcze sarny się nie pochowały, wszędzie biało, szron i śnieg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to w moim przypadku chyba nie praca :) A to szkoda, ze śnieżku nie ma, a słyszałam, że w PL prawdziwa zima. Ja trochę za nim tęsknię... WoW podziwiam o 6 rano na plenery, ale wtedy jest super światło. Musisz miec świetne zdjęcia z tych wyjazdów.

      Usuń
  5. Jakie piękne zdjęcia! Muszę zapytać, gdzie mieszkasz, że u Ciebie jedynie takie przymrozki lekkie? W mojej rodzinnej miejscowości jest nawet -17 w nocy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki, mieszkam sobie za morzami, na pewnej wysepce, gdzie jest dosyć ciepło ale wilgotno i brak upałów :( takie -17 to fajna sprawa zimą, mi trochę jej brakuje, tutaj minus maksymalny to chyba tylko -2 i to może przez 2,3 godziny. Każdy klimat ma swój urok :)

      Usuń
  6. Hehe u mnie też nie ma zimy :D Dzisiaj dodałam właśnie fotorelacje z Florencji. Zima zimą ale ja lubię letnie klimaty i cieszę się, że na tegoroczną zimę mam trochę postów nie typowo zimowych ;p
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! to jesteśmy w klubie, chętnie pooglądam Twą fotorelację, też lubię bardzo ciepło i lato, choć mały mrozek i śnieg - nie pogardziłabym. Krótka zima owszem, ale lato musi trwać jaknajdłużej :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia :) Podziwiam Twoje poświęcenie (wstawanie o 5 rano)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Czasem tak wstaję, choć ostatnio niebardzo, więc muszę sie zebrać.

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia :) Uwielbiam bazie :) Ogromnie mi się podobają tego zimowo-wiosenne kadry :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, na bazie to jeszcze się wybiorę, bo one dopiero się zaczynają.
      Pozdrawiam Cię słonecznie

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia budzącej się przyrody ! Też wiem o tym i sama się przekonałam, że najpiękniejsze chwile są wczesnym rankiem - na robienie zdjęć. Dobre światło i szron, mgły, rosa, pierwsze promienie słońca - powstają wtedy cudne ujęcia. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu przyroda ciągle żyje. Oczywiście część z nich też zapada w zimowy sen, ale niektóre palmy zaczynają na przedwiośniu już kwitnąć. Tak, potwierdzam wczesne rano to niezwykły klimat!
      Pozdrawiam Cię serdecznie Ulu :)

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    No tak, u mnie za oknem zima :) Chodź jest piękna i niezaprzeczalnie ma swoje zalety to jednak już trochę mi się przejadła i strasznie tęsknię za latem :) Cudowne zdjęcia, u nas przyroda nadal śpi. Nie mogę się doczekać pierwszych pąków i kwiatów :)
    Przyznam że i mi czas gna. Strasznie. Nawet nie wiem kiedy, jak i gdzie. Coraz szybciej. Trzeba wykorzystać każdą chwilę jaką da nam los :)
    Wspaniały wpis Kochana, cudowne fotografie :) Jak zawsze bardzo inspirująco i zachwycająco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Klaudio,
      zima jest fajna ale nie za długo. Może jak gdzieś wyjdziesz na spacer to może coś już zacznie wyłazić spod śniegu lub zmarźniętej ziemi? Przebiśnieg? Ciemiernik? Niektóre rośliny nie moga usiedzieć i nawet zimą już się budzą.
      Tak przyznaję, każda chwila jest ważna i lepiej nie zmarnować tego co dostaliśmy.
      Tak się cieszę, że moje fotki sa dla Ciebie takie inspirujące i sprawiają radość, pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
    2. Cóż, chyba to dobry pomysł :) Spacer to coś co bardzo lubię... jednak pogoda zdecydowanie nie sprzyja takiej aktywności. Wczoraj na ten przykład ogromnie wiało. Nie mogłam dojść do pracy a od parkingu miałam 200 metrów. Dzisiaj za to pada. Trochę śnieg, trochę deszcz. Chyba poczekam jeszcze z tymi spacerami, przynajmniej na bezwietrzny dzień :)
      Ja uwielbiam fotografię, zwłaszcza natury. Bardzo mnie inspiruje, napawa natchnieniem :)
      Buziaki Kochana!

      Usuń
    3. Oby jak najszybciej przyszła wiosenna pogoda do Ciebie :)

      Usuń
  11. Pięknie zielono <3 śliczne fotografie, od razu skojarzenia z wiosną. U mnie odwilż ale coś czuję, że zima jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa. Co do szybko płynącego czasu, to odwiedziłam właśnie kilka blogów i wszyscy piszą to samo, mnie zresztą on też ucieka niemiłosiernie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo u mnie w zasadzie zimy brak. Stan pomiędzy jesienią i wiosną to na przemian jesień i wiosna :D Życzę Ci powrotu śniegowej zimy :)
      A to ciekawe, że i inne osoby też o tym czasie piszą, coś w tym jest!
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  12. Anonimowy28/1/22

    Pięknie wykonane zdjęcia :D Bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, cieszę się, że spotobały się Tobie moje spacerowe fotki.
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  13. Mój styczeń był jak mgnienie - sama się zastanawiam, jak to się stało, że już się kończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite, że czasem tak to szybko przemija, ja mam poczucie że życie jest jak mgnienie :)

      Usuń
  14. Styczen minal mi nie za szybko, nie za wolno...Tak w sam raz :)
    Nie wiem ,gdzie mieszkasz, ale u mnie taka sama pogoda jak u Ciebie :P
    Piekne zdjecia!
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wizytę. Mieszkam nad morzem i za morzem ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Hejka :)
    Fajną masz zimę, taką ciepłą. I słoneczną... Miło popatreć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję, że mnie odwiedziłaś, u mnie właściwie tej teraźniejszej pory nie można nazwać zimą, cieszy mnie, że mogę Cię jakoś podnieść na duchu fotkami mymi :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia a styczeń faktycznie momentalnie minął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko mija może dlatego, że większość chce aby zima już przeszła i zmieniła się w wiosnę ? :) Oby jak najszybciej.

      Usuń
  17. Pogoda w kratkę, jeszcze nie widać wiosny, brak przede wszystkim słoneczka.
    Nawet kwiaty w mieszkaniu, to odczuwają.
    Pozdrawiam serdecznie🍀💚🌷😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szkoda, że słońca tak mało u Ciebie, u mnie był deszcz dziś ale wczoraj słonka moc. Przesyłam same pogodne dni.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  18. Mi też styczeń szybko minął. Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby luty miną też jak najszybciej, wolę lato, dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Ach, jak mi już brakuje słońca i zieleni... Byle do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zieleni mnóstwo i już wiosenne kwiaty kwitną. A może gdy wyjdziesz na spacer gdzieś już coś zaczyna wyłazić? Życzę by wiosna szybko do ciebie dotarła :)

      Usuń
  20. Wiosna, podobno już zbliża się małymi kroczkami🌺💚🌞😊
    Serdeczności przesyłam moc💖😊
    Cudne zdjęcia zrobiłaś😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniała wiadomość! Oby przyszła jak najszybciej, u mnie zawitała juz miesąc temu.Dziękuję, czasem cos mi sie tam uda sfotografować.
      Przesyłam również ciepłe pozdrowienia :)

      Usuń