środa

Morski spacerek

 Cześć na koniec miesiąca!

 

Dziś krótko bo będą szybkie fotki wspomnieniowe z nadmorskich krain. Spacerek z mężem z listopada. 

Miałam już zdjęcia wrzucić wcześniej ale mój sprzęt znów mnie zawiódł. Mało piszę bo nie jestem na swoim laptopie, gdyż znów w naprawie.  No cóż to są tylko rzeczy...   

Chciałabym Wam pokazać moje okolice, gdzie mieszkam ale to około 10 km od mnie, wybrzeże na wshód. Bardzo kojarzy mi sie z Polską

 

Zapraszam do mini pokazu :)


 




 
 
Na koniec my na tle wydmy :)

Dajcie znac co myślicie. 

16 komentarzy:

  1. A więc - daję znać. Wszystkie zdjęcia urokliwe - i fakt, niektóre przypominają Ojczyznę :-). Serdecznie pozdrawiam, na południu Polski lekki przymrozek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info ale fajnie z tym przymrozkiem, lubię taką zimę a u mnie tak ciepło i brakuje mi trochę tego mrozku :) Trochę PL mam u siebie ;)Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Pięknie tam jest ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu za Twoje odwiedziny, pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, zwłaszcza to z piórem. A okolica świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miejsce jest przeurocze, takich piór tam pełno leżało, chyba ktoś został tam zjedzony.. :(

      Usuń
  4. Chętnie i ja wybrałabym się na taki spacer...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zapraszam, na żywo jest pięknie i całkiem ciepło.

      Usuń
  5. Pięknie tam. Ah chciałbym na taki spacerek :)

    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :*

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim miejscu chętnie bym pospacerowała :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieje, że będziesz miała okazję :)

      Usuń
  7. totalnie piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, choć wiem, że cały czas się uczę :) ♥

      Usuń
  8. Cudowne zdjęcia. Kocham lato i tak bardzo za nim tęsknie, ale u Ciebie mam możliwość na chwilę sobie pomarzyć o nim. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też uwielbiam lato tylko te zdjęcia są z listopada :)Cieszę się, że mogę sprawić Ci przyjemność moimi fotkami :)

      Usuń