środa

Jesienne okolice

Witajcie grudniowo

 

Dawno nie było nic z bazgrołów. 
Dziś kilka wczesno-zimowych akwarelowych szkiców-krajobrazów. Nie są one najnowsze 
bo aktualnie dużo rysuję kredkami i szkicuję. Jednak chciałabym Wam je pokazać i zobaczyć 
co o nich myślicie. Mam nadzieję, że niedługo wstawię coś bardziej aktualnego.
 

Co prawda u mnie za oknem są widoki dość jesienne, bo prawdziwej zimy tutaj nie ma. 
Bardzo wyjątkowo pada  śnieg, ale to rzadki widok. Dziś było 13 stopni. I moje bazgroły też przypominają bieżącą pogodę. Jest pochmurnie, trochę słonka i dość ciepło. 
Czasem mgliście i mżawkowo.
 



 
 
Dajcie znać jaka u Was pogoda bo jestem niezmiernie ciekawa jak tam w  PL. 
Który ''bazgroł'' wpadł Wam w oko?
Pozdrawiam Was ciepło i jesiennie, Dina 
  ❤

14 komentarzy:

  1. To nie są bazgroły, tylko śliczne akwarele ❤️ Pięknie wyglądają te rozlane kolory. U mnie na Śląsku około 5 stopni, niestety jest odwilż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Mimo to są to nadal projekty szkice ;) Piszę dopiero teraz bo komputer mój znów w naprawie. Szkoda, że odwilż sie pojawiła i nici ze śniegu.

      Usuń
  2. Wszystkie "bazgroły" są śliczne. Kiedyś i ja malowałem akwarele. W Polsce, na południu - piszę te słowa w czwartek, 16 XII nad ranem - jest plus 4 stopnie Celsjusza i zapowiadają mżawkę :-) . Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. A może wrócisz do malowania? To cieplo było wtedy w PL Pozdrawiam cieplutko bo u mnie okolo 15 stopni ;)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają. Zwłaszcza przedostatni jakoś tak ze mną rezonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, niezmiernie, iż coś z moich szkiców w Tobie pozytywnego wywołało. :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudowne akwarele, nie znam się na sztuce ale potrafię dostrzecc piękno w danym obrazie itp :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny takie miłe. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Bazgroły? Chciałabym umieć tak bazgrolić :D Przepiękne ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak je nazywam bo to są takie szkice i pomysły na szybko, ale bardzo dzięki. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Ogromnie mi się podoba, cudowne akwarele <3

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się :) Choć to są szkice i pomysły do większych prac.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń