środa

Korzeniowo -kuchennie

Cześć!

 Wracam po tygodniu z nowym bazgrołkiem - szkicem. Tak na szybko spisałam, co mnie naszło. Natchnęło mnie dziś na gotowanie zupy chrzanowej. Korzeń ten, moim zdaniem jest wyborny! Najlepszy świeżo starty! Mega ostry i aż kręci w głowie - a zupa przepyszna! Polecam! to jest przepis znaleziony kiedyś dawno gdzieś i trochę przerobiony przeze mnie. Często coś zmieniam w przepisach, zawsze lubię coś pozamieniać:)

 A czy Wy wolicie sugerować się przepisem czy także lubicie zrobić swoją wersję potrawy? Co powiecie na temat tego szkicu? Pisałam ręcznie dlatego takie trochę koślawe, czy da radę coś rozczytać czy coś poprawić? Co o tym wszystkim sądzicie?


O 17:40 akurat 'mnię' natchnęło ;)

6 komentarzy:

  1. Cześć Ada :) Fajny przepis, aż się głodny zrobiłem. Ja zazwyczaj na początku sugeruje się tylko przepisem, a po kilku razach ewentualnie zaczynam coś zmieniać, ale raczej niewiele, bo zazwyczaj kiedy robię sobie jedzenie jestem tak głodny, że nie chcę ryzykować jakby miało coś nie wyjść i wolę zrobić sprawdzoną wersję :) Pozdrowienia dla Ciebie i Bułkowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteś głodny to zachęcam do wykonania takiej zupki, jest bardzo smaczna;), no tak czasem się nie myśli nad przerabianiem, jak w głowie tylko głód! Dziękuję za pozdrowienia, również!:)

      Usuń
  2. Zupy chrzanowej nie próbowałem i raczej nie spróbuje.
    Wracając do rysunku, podoba mi się szczegółowość i odwzorowanie twarzy lecz to brązowe zabarwienie na jej twarzy, trochę psuje jej wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może kiedyś będzie okazja skonsumować taką zupkę? Może by ci zasmakowała? Jeszcze tego nie wiesz :D
      Od ostrości chrzanu lecą jej łzy i nie tylko :d

      Usuń
    2. Ta zupa jest dobra chociaż? Od chrzanu łzy lecą? Ciekawe.

      Usuń
    3. Zupa chrzanowa jest przepyszna a jak zdrowa!

      Usuń