czwartek

Twarze twarze, twarzyczki.........

Witajcie!

  Jestem w trakcie malowania starych fotografii (zainspirowałam się postem z bloga http://adziatoja-ilustracje.blogspot.com/ ), ale w miedzy czasie dziś ilustracje akwarelowe.
Są to twarze 'wyimaginowane'  mogą to być twarze kogokolwiek.
Ciekawa jestem jak je odbieracie i z czym się Wam kojarzą :) Cały czas pracuję nad dyplomem, jestem już bardzo blisko jego ukończenia! Tak się cieszę, że wreszcie go ukończę.

Dziewczyna z fioletowymi włosami

red face with reddy hair

face pale hair with goose

dziewczyna z leśnymi grzybkami kurki

girl dreaming with lake's mushroom

fish and hair with girl water's

18 komentarzy:

  1. Niesamowite, ja lubie za to rysowac twarze, ale bardziej realistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo :) tez zdarza mi się rysować realistyczne twarze, jednak robiłam to częściej na studiach, a teraz wolę coś odmiennego :)

      Usuń
  2. super, najbardziej mi się podoba pierwsza i druga :) ładna paleta barwna :)

    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za miłe komentarze, cieszę się, że Wam się podoba, cały czas ćwiczę akwarelę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łeeeeej świetne!! Bardzo kreatywne..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo! Może więcej takich ( jest ich juz 10) np. 100 twarzy zrobić? :) takich każda inna!

      Usuń
  5. Kocham ilustracje akwarelowe! Świetnie wyszło, piękne kolory :) a na efekt pracy nad starymi fotografiami czekam z utęsknieniem! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam akwarele! Dziękuję, właśnie czasem się zastanawiam czy nie używam niekiedy za dużo kolorów.
      Prace inspiracje starymi fotografiami już prawie skończyłam, tylko muszę je sfotografować a coś mi aparat szwankuje ;/, ale najwyżej pożyczę od kogoś.

      Usuń
  6. Dzień dobry! ;) ja także w ostatnim czasie staram się okiełznać akwarele. Mój komentarz zapewne nie zachwyci oryginalnością: jestem zauroczona stylem Twoich prac, nie tylko fantastycznych twarzy z tego postu, ale całokształtem Twojej twórczości. Jest zniewalająca w swej baśniowości, jak wyjęta ze snu. Mam nadzieję, że udało Ci się ukończyć dyplom. Sama właśnie domknęłam ten etap (jakże mozolny), choć kształciłam się w zupełnie innej dziedzinie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Świetnie, że także działasz akwarelą :)
      Bardzo dziękuję, za takie miłe słowa! To bardzo motywujące do dalszej pracy. Cieszę się, że Tobie się podobają moje prace. Dyplom prawie ukończyłam, jednak obrona się przeciągnie do września. Pozdrawiam również i zachęcam do obserwacji :)

      Usuń
    2. Oczywiście chętnie przyjmę rolę stałego bywalca u Ciebie. ;) w stworzonej przez Ciebie przestrzeni czuję się, jakbym trafiła wprost do krainy z dziecięcych opowieści.
      Mam nadzieję, że przeciągająca się obrona nie położy się cieniem na Twych wakacjach i będą czarownie beztroskie. ;)

      Usuń
    3. W takim razie czuj się swobodnie :) powinnam w tym tygodniu coś wrzucić, ale nawał pracy teraz uniemożliwia mi częstsze dodawanie postów, mam nadzieję, że w te wakacje to się zmieni:) Dziękuję! Wakacje na pewno będą udane, również Tobie tego życzę!

      Usuń
  7. No to po kolei
    Pierwszy mi się kojarzy z wojowniczką z plemienia indian.
    Drugi z szamanką jakiegoś plemienia.
    Trzeci z wiosenną księżniczką.
    Czwarty z kobietą która lubi przebywać na łące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe interpretacje :) ja sama na takie nie wpadłam.

      Usuń
    2. Ciekawe jakie by miał Sławek skojarzenia :-)
      Pozdrawiam Was :-)

      Usuń
  8. Dziękuję, to ciekawe masz skojarzenie, można się zainspirować Twoim określeniem do dalszych prac ;)

    OdpowiedzUsuń