środa

Wakacje

Witajcie!


Długo mnie nie było bo miałam wakacje (wakacje od bloga...). Praca nad grafikami dla fotografa była wyczerpująca, a właśnie tym przez długie miesiące nieobecności tutaj zajmowałam się  no i się już skończyło. Dziś nie będę pokazywać efektów pracy, bo to nie do końca mój styl co robiłam. Za to będą inne rzeczy :) Teraz zaczął się staż w FARBIARNI, zobaczymy co z tego wyniknie. I też nie mam czasu wchodzić na bloga... ;(

 To na dzisiejszy deszczowy dzień starocie. Ilustracje rysowane kredką, ale koniec końców skończyło się w Photoshopie. Niestety przez zlecenia i inne robocizny nie zajmuję się najnowszymi projektami i pomysłami, nawet wstrzymałam się ze swoją książką i nie kończę zwierzątek do niej. Nie wiem czy to wypali. No i planuję wielki wypad z kraju! Mam nadzieję, że coś się artystycznego urodzi w to lato. na razie to tylko rysuję w szkicowniku (czyli zatrzymałam się). Na dodatek zapodziałam mój retro (40-letni) zielony piórnik ze skóry z 'pendrajwami' i najlepszymi kredkami. Gdzie on może być? Znalazca dostanie nagrodę! :D Niestety nie mam fotografii tego obiekciku...

To tak jak wspomniałam 3 prace na dziś bardzo stare bo z 2016, 2015 i 2014 w tej kolejności. Nostalgiczne i melancholijne akurat na deszczowy dzień. Ogólnie chcę zaznaczyć, że praca 2 i 3 to i tak jest do totalnego przerobienia, w mojej opinii to dopiero szkice (chyba zmienię temat, już nie chcę mi się poprawiać szczegółów i dopracowywać).




 I na koniec coś ze szkicownika na szybko: stworek odkurzaczkowy, coś może z niego powstanie.


Piszcie w komentarzach o Waszych wrażeniach. Może macie propozycje co w nich zmienić, co poprawić a może totalnie je przerobić? Czekam na Wasze propozycje :) Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Anonimowy18/9/17

    When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a
    comment is added I get four e-mails with the same comment.
    Is there any way you can remove me from that service? Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23/9/17

    I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what
    all is needed to get setup? I'm assuming having a blog like
    yours would cost a pretty penny? I'm not very internet smart so I'm
    not 100% positive. Any recommendations or advice would be greatly
    appreciated. Thanks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I made a blog from a template, I did not pay anything, I greet you warmly! :)

      Usuń
  3. Jeśli wszystkie to wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/11/19

    Better Borough, Bronx or Staten Island? The Bronx offers more slums, but a great Zoo.
    Staten Island is a discomfort to get to-roads are Generally a visitors jam.
    And it is so packed together, when it snows,
    it really is impassable for days.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26/11/19

    WHEN I thinghut if I wear I steel rings on my fingers if tghey woiuld maek my fibgers feel better then I think
    I acquired smarter. how make? With vivid imagination..

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż miło popatrzeć. Przepiękne prace. Jakimi farbami malujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Tobie. Ostatnio maluję akwarelami ale te prace z tego posta są stworzone w Photoshopie. Nowsze wersje mam na moim facebook'u :)

      Usuń