środa

Dla ochłody lody

 Cześć Wam wszystkim w te upalne dni . 

Przynajmniej w Polsce. Nie było mnie tu trochę długo, ale jak zwykle miałam całą masę innych rzeczy do roboty. Od połowy lipca mam dużo zajęcia w ogrodzie, długo mnie tam nie było, bardzo zarósł. Trzeba było go trochę doprowadzić do jakiegoś stanu "przyjemnego oglądania". Mam parę zdjęć z ogrodu więc następnym razem roślinne fotografie. Po za lodami jeszcze na ochłodę letnie koktajle. Nad fotografowaniem rysunków powinnam popracować, chyba warto zainwestować w statyw.

Dziś Lody. Ze szkicownika kilka rysunków kredkami. 
Kredki to: Derwent, i kilka Faber Castell + no name
Papier szkicownikowy  Hahnemühle.

Dajcie znać co myślicie :)

currant and blueberry ice cream drawing


currant ice cream drawing


pistachio, raspberry and blueberry ice cream with chocolate and nuts


vanilla cupcake and cold chocolate with coffee and whipped cream


summer refreshing cocktails. coconut, strawberry

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne ilustracje. Zwłaszcza podobają mi się lody i kawa mrożona. Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zapomniałam ich nazwać bo maja i nazwy :) Pozdrawiam również

      Usuń
  2. Anonimowy14/12/20

    Piękne ilustracje, chetnie bym sie poczęstował.

    OdpowiedzUsuń