czwartek

PRZERWA na twory

Witam Was! 

 Dawno mnie nie było, a to dlatego, że myślę intensywnie nad dyplomem oraz nieszczęsną magisterką!!! ( o jak żałuję że wcześniej tego 'czegoś' nie skończyłam) no ale miałam pokazać pomysły tych stworków wodno-powietrznych  no i tu (oczywiście zaczęłam je robić :) ) niestety... zamuliłam, jestem nadal w trakcie wykonywania, ale obiecuję, że je pokażę!!! A tymczasem zarzucę jakimiś tworkami dziwnymi... W ramach takich przeprosin, że się przeciąga projekt..., mam nadzieję, że mi wybaczycie :)

 Piszcie co myślicie o potworkach!
 wszystko to akwarele 





14 komentarzy:

  1. Drzewołapy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! te 'drzewołapy' naszły mnie w pewny deszczowy wieczór. Akurat w tej pracy trochę tam mazgnęłam PS... Myślę, że można byłoby jeszcze popracować nad niektórymi, ale niestety wena mnie opuściła.

      Usuń
  2. Anonimowy30/5/14

    ładne

    Zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to fotorelacja z jednej z jednostek straży pożarnej.
    http://www.iamemilia.blogspot.com/2014/05/jrg-1-w-bydgoszaczy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3/6/14

    Fajne. :) --- nataalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, co autor mial na mysli... ciekawy styl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podobają :) Każda z tych pięciu prac jest na inny temat - inna inspiracja (często są to jakieś opowiadania, ale nie tylko), a interpretacja zależy przede wszystkim od odbiory. To wszystko to są moje pewne wyobrażenia,a ciekawa jestem jak ktoś kto patrzy to interpretuje, co w tym widzi, może ma jakieś skojarzenia z dzieciństwa na przykład?

      Usuń
  5. Nie rozumiem tych obrazków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrazków nie trzeba rozumieć tak jak matematyki :) to może wywoływać pop prostu jakieś wrażenia i skojarzenia.

      Usuń
    2. To moje wrażenia są takie
      Pierwsze zdjęcia to księżniczka Anastazja która wypuszcza chłodny wiatr o imieniu Agatta

      Na drugim obrazku widzę przygnębioną modelkę operową dla której skończyła się możliwość występu publicznie. A drugie skojarzenie to przygnębiona kobieta która straciła swe dziecko i wyobraża sobie że je trzyma.
      Takie coś :-)

      Usuń
    3. Wow! Super skojarzenia, bardzo pomysłowe, podobają mi się.

      Usuń
  6. Anonimowy12/3/18

    Wow, this paragraph is fastidious, my younger sister is analyzing such things, therefore I am going to inform her.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And that's very interesting. I invite your sister to my blog :)

      Usuń