czwartek

Marcowa dziewczynka z kotkiem


Cześć!


Wiosna u mnie od ponad miesiąca (albo od 3 bo nie wiem gdzie jest granica między jesienią i wiosną). Jestem dobrej myśli że i u Was wiosna się zaczęła (astronomiczna będzie za kilka dni). 
Dziś miks ilustracji i zdjęć. 


Ostatnio wzięłam udział w małym wyzwaniu tak zwanym challenge 'czelendż' na Instagramie. Właściwie było to mój pierwszy raz :) Wyszło ciekawie, i myślę, że to bardzo dobry pomysł 
do nawiązania realacji z innymi ludźmi a także promowania nawzajem siebie. 
Jednak dla mnie, przede wszystkim to świetna sprawa by ćwiczyć, uczyć się i poprawiać swoje umiejętności. 





Klimaty folklorystyczne bardzo lubię od wielu, wielu lat, może nawet od dziecka. Z przerwami oczywiście bo jak byłam nastolatką to kombinowałam ze wszystkim... 
Ilustracji dzieci/dziewcząt/chłopców ze zwierzątkami mam mnóstwo i myślę, że ten obrazek jest znakomitym początkiem jakiegoś nowego projektu ale w wersji folklorystycznej.

I kilka zdjęć z wiosennej wyprawy różnych formatów:




Dajcie znać co myślicie o internetowych wyzwaniach i jaka wiosna u Was :)

31 komentarzy:

  1. Internetowe wyzwania są bardzo ciekawe - ja w nich jednak rzadko biorę udział. U mnie - pod Krakowem jest tak: w nocy przymrozek, w dzień na sporym plusie. Piątek nad ranem - kiedy piszę te słowa - jest - 4. A kwiatki się już ,pokazały, i pąki na drzewach też. Serdecznie pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze przymrozki... Kiedy ta wiosna do Polski przybędzie? Choć juz kwiecień to moze już..?
      Pozdrawiam Cię serdecznie również i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Ojej ! Jaka piękna wiosna u Ciebie !? U mnie wiosna przychodzi powoli. Ciągle jest tak szaroburo i nieciekawie. Bardzo podoba mi się Twoja "Marcowa dziewczynka z kotkiem". Pięknie się zapowiada !
    Jeśli o wyzwania chodzi to rzadko biorę w nich udział. Ostatnio jestem w niedoczasie. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem czasem czy to wiosna, czy jesień, taki klimat mam. Myślę, że w Polsce przedwiośnie też może być ciekawe :) Dzięuję cieszę sie i oby ten projekt ruszył.
      Życzę odpoczynku Ulu i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Przepiękna ilustracja! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zauważyłam wiosnę w lutym. Wraz z pierwszymi pączkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, iż do Polski już wiosna także zaszła.

      Usuń
  5. Piękna dziewczynka z kotkiem. Ja także zobaczyłam pierwsze oznaki wiosny już w lutym :)

    Naprawdę świetna praca :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Iwetto, na pewno widzisz wiosnę już, zwłaszcza, że pokazujesz nam swoje propozycje modowe na łonie przyrody.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny ten Twój malunek😀
    Serdeczności zostawiam moc🍀💚😊🌼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Morgano, bardzo mi miło z Twoich odwiedzin u mnie i że wpadł Ci w oko mój projekcik.
      Serdeczności także życzę

      Usuń
  7. Anonimowy26/3/22

    Bardzo ładnie prezentuje się ta dziewczynka z kotkiem :D Super praca :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to inspiracja pracą innej dziewczyny ale w mojej wersji :_
      Pozdrawiam również

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Nie wiem jak w innych rejonach ale tak u mnie już jest wiosna. Wiem to, bo rano chodzi się w kurtce, szaliku i czapce, w południe w krótkim rękawku. Poza tym już smarkam a to zwiastun prawdziwej kwitnącej wiosny. Jeżeli chodzi o internetowe wyzwania, to lubię brać w nich udział - pod warunkiem, że jestem zaznajomiona z tematem i mam jakieś szanse by podołać wyzwaniu :D Piękna praca, lubię polski folklor, mamy naprawdę gustowny styl, którym warto się chwalić :) Zdjęcia również piękne, zachwycające kadry. U ciebie jak zawsze mega inspirująco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Kludio!
      Cieszę sie, że wiosnę zauważasz już wokół siebie. Masz ciekawe objawy wiosenne ;) Super, że też niekiedy podejmujesz się wyzwań. Czasem jest to fajna sprawa. Zgadzam się całkowicie polski folklor jest bardzo zróżnicowany i jak wspomniałaś ''gustowny'' A może zainspirujesz się w nim w swoich stylizacjach? Zdjęcia z marca i przełomu lutego więc wiosna wczesna u mnie była.
      Pozdrawiam ciepło również ♡

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia tych kwiatów, aż się chce wyjść na spacer i poszukać takich widoków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam zatem do poszukiwań, zapewne też coś znajdziesz.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. Piękna praca i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rysować i malować zupełnie nie potrafię, więc szczerze zazdroszczę :) Natomiast zdjęcia skradły moje serce bez reszty :) Niech już wiosna przyjdzie na dobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakiś dar i umiejętności, Ty też masz napewno jakiś ciekawy ;) Cieszę się, że mogłam dzięki moim zdjęciom dodać Ci radości :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Pięknie wykonane <3 Ja nie mam niestety zmysłu do takich obrazów. Bardziej rzeczy manualne.
    Pozdrawiam :)

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że spodobała Ci się moja praca, manualne też lubię. Chętnie do Ciebie zajrzę i zapraszam kolejny raz ;)

      Usuń
  13. Przepiękna praca. Bardzo wyraziste kolory. I oczywiście piękne kadry kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię bardzo żywe barwy.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Dziękuję, że robisz takie obrazki, twórz dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Sławku, że Ty jesteś, niech Cię Pan Bóg błogosławi :)

      Usuń
  15. Mnie jakoś z folklorem nie po drodze. Rzadko coś mnie zachwyci z tego nurtu. A na czym polegało to wyzwanie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Your Site is very nice, and it's very helping us this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information. and visit our blog site also.
    មាន់ជល់

    OdpowiedzUsuń
  17. Your Site is very nice, and it's very helping us this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information. and visit our blog site also.
    ភ្នាល់បាល់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń