piątek

Zakładki do książek

Cześć!

   Dawno mnie tu nie było bo aż pół roku! :O Rok temu pisałam o zakładkach do książek i rok temu istniały one fizycznie, obiecałam no i są choć ze strasznym spóźnieniem. Niestety ale aż tyle czasu mi zajęło zabranie się do obrobienia zdjęć tych zakładek. W tym czasie miałam kilka prac gdzie nie miałam czasu na zrobienie tego, a jak pojawił się wolny czas to spędzałam go głównie w ogrodzie. Jest tam teraz cała masa pomysłów do realizowania i mega dużo pracy.
To znaczy teraz pod koniec listopada wszystkie prace związane z ogrodem zostały zakończone.
I praca zawodowa również; mam masę wolnego i szukam pracy :) I dużo też wolnego na pisanie bloga :)

  Jest jeszcze jedna opcja, aż wstyd się przyznać ale dotyczy zapominania. Najczęściej o tych zakładkach zapominałam!!! Nie mogę nic oczywiście obiecać ale postaram się tu zajrzeć częściej
i udostępniać więcej. Jeszcze kilka postów związanych z ogrodem mam, głównie fotografie
z lata i jesieni. Jednak nie wiem jak to będzie w przyszłym roku bo teraz wyjeżdżam za granicę Polski, więc zimowych fotek ogrodu nie będzie.

  Zapraszam zatem do oglądania i komentowania zakładek do książek, które używam i nie tylko ja :)


book
miasto nad ranem

books and city
miasteczko przód
city in the night
miasteczko tył

city in the night and on the water
białe miasto


zakładki wodny niedźwiedź oraz pawie oko

 
kwiatowe


i na koniec zakładka z liściem

Są to akwarele na papierze akwarelowym (niestety nie pamiętam rodzajów papierów, a mam 
je bardzo różne rodzaje, jeśli chodzi o akwarel to posługuję się takimi jak: "Białe noce", "Karmański", "Renesans", "Winsor & Newton". Oczywiście próbuję jeszcze innych marek każda ma coś swojego. Myślałam o "Sennelier" ale one mogą jeszcze poczekać.

Dajcie znać jak się to Wam podoba :)
Jeśli chodzi o miasto to mam już projekt by to rozbudować o konkretne widoki miast.

3 komentarze: