środa

Szafirowa wiosna w ogrodzie

Witajcie!

  Długo mnie nie było. Nie miałam jednak czasu, aby zasiąść do laptopa i coś tu umieścić.
Dziś pokaże Wam co tam u mnie w ogrodzie ;)  Wiele już zakwitło, nie mam niestety wszystkich zdjęć, ale może innym razem. Tym razem szafirki. Przepiękne niepozorne kwiaty, już powoli przekwitają niektóre... :( część z nich jeszcze się dziarsko trzyma. 

  Jeśli chodzi o zakładki do książek, o których wspominałam w poprzednim wpisie, już od wielu miesięcy są gotowe, niektóre nawet sfotografowane, ale nie znalazłam jeszcze czasu na ich "obrobienie''. A teraz pojawiła się nowa praca gdzie jeszcze mniej mam czasu wolnego na bloga... No  niestety.

❤ Szafirki❤ mam ich kilka rodzajów❤






I na koniec bratek. Właśnie te kwiaty zakwitły u mnie na początku lutego, 
ale ten na zdjęciu jest z kwietnia ;)

7 komentarzy:

  1. Dzień dobry!
    To prawda nie było Cię kawał czasu, a pamiętam, że byłaś pierwszym z blogów, które poznałam, kiedy ja zaczynałam swoją Pandę, więc miło widzieć Cię tutaj znowu!! Mam nadzieję, że pochwalisz się całą sesją zdjęciową z ogrodu, bo tych podopiecznych masz przepięknych. Trzymam kciuki, mimo wszystko za chociaż chwilkę czasu na bloga, za to, żeby w pracy znajdować jak najwięcej przyjemności, no i za zakładki też! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęć pełno ilustracji również, ale niestety czasu brak na to publikowanie czasem wpadnę by coś poczytać ale jednak pisanie postów i całe to przygotowanie ilustracji zajmuje mi dużo chciałabym wreszcie pokazać te zakładki :) Dziękuję, że zaglądasz, jak ma czas tez do Ciebie wpadam bo Twój blog jest dla mnie ciekawy :)

      Usuń
  2. Witaj ponownie. Miło że wróciłaś, piękne fotografie. Piękna pasja. Pasja daje człowiekowi sens życia. Ważne by ja mieć . Pozdrawiam serdecznie
    Zakręcona Krakowianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że czytasz zapraszam dalej bo może uda mi się znaleźć chwilę by wreszcie te zakładki do książek pokazać i ciąg dalszy ogrodu oczywiście bo tyle tam rośnie mimo suszy!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Hi dear!
    Great post. :)
    If you want to follow each other write me on mz blog.
    https://belyfashionadress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń