piątek

Wycinanki

Hejo!

  Ostatnio trochę zajmowałam się innymi rzeczami. Dziś mała próbka eksperymentalnych wycinanek, takie mini ozdoby papierowe. Jeszcze mam do skończenia kilka zakładek do książek i chętnie także je zaprezentuję ale to później. 

A tym czasem jestem ciekawa co o nich myślicie:

papierowa ozdoba

papierowa ozdoba zimowabażant z papieru ozdoba

papierowa wycinana ozdoba ptak

❤ 


Niestety ale coś ostatnio szwankuje mi aparat i zdjęcia mogą być nie najlepszej jakości :( 
Wycinanek nie ma za dużo na razie, lecz jeśli uważacie, że to dobry pomysł to będę dalej je robić
i może wpadnę na jakieś ciekawsze pomysły.

11 komentarzy:

  1. nie wyobrażam sobie, ile cierpliwości trzeba mieć do tych wycinanek, ale efekt podoba mi się bardzo. Szczególnie to ptaszysko robi wrażenie - niesamowite, ile detalów i jakie cuda można robić z wycinanek! Bardzo chętnie czekam jeszcze na nie i na zakładki do książek też! Talent wyczuwalny na kilometr i cierpliwość, zresztą, również. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście cierpliwość się do tego przydaję, dopiero uczę się jej przy takich rzeczach. Te wycinanki to dopiero próby moje oby następne wyszły jeszcze dokładniej :) Zakładki już są gotowe, jeszcze tylko trzeba je sfotografować. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Prześliczne wycinanki. Jeny ile to pracy, brawo. :) Ptaszysko jest wprost idealne, bardzo mi się podoba. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z ptaka jestem najbardziej zadowolona :)

      Usuń
  3. Na początek wykonałam delikatny szkic ołówkiem. Cięłam papier takim malutkim nożem skalpelem i to bardzo powoli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te wycinanki, a ten ptak to już wogóle bajka.
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Pozdrawiam ciepło (dopiero teraz zauważyłam komentarz)

      Usuń
  5. Hi dear!
    Great post, very interesting. :)
    If you want to follow each other write me on my blog. :=))

    https://belyfashionadress.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się wszystkie wycinanki bardzo podobają, ale rzeczywiście ptak jest wyjątkowy :).

    OdpowiedzUsuń