poniedziałek

Nadmorskie wariacje

Witajcie! 

     Jak wcześniej napisałam, tak ciągnę dalej temat, czyli nadal znajduję się w miejscu gdzie zimy nie ma :D Tym razem chciałabym Wam pokazać co tam zmalowałam tutaj. Właściwie to mało rysuję i maluję, więcej robię zdjęć, więc może za jakiś czas pokażę te wszystkie miejsca 
gdzie jestem i byłam z perspektywy fotograficznej.
     Dziś kilka ilustracji ze SZKICOWNIKA. Nie są niestety najlepszej jakości, ponieważ mam trudne dosyć warunki oświetleniowe i fizyczne by je pokazać w idealnej wersji elektronicznej. 
Jednak mam nadzieję, że udało mi się chociaż ogólnie je sfotografować i coś tam widać.
W związku z tym, iż aktualnie mieszkam nad morzem, i tam gdzie ciągle coś kwitnie, i nie zamiera; to tym razem pokazuję ilustracje wodne i kwiatowe :) Serię kwiatową zamierzam pociągnąć dalej. Dziś tylko dwie ilustracje, ponieważ reszta nie pasuje mi z rozmiarami, będą w następnym poście.
Może ud mi się zrobić akwarele z natury tych pięknych widoków.


Immersion and relaxation and rest in the ocean among calm animals

hungry orca chases the seal but others help her

whale resting on the beach during a storm

watercolor water lilies in a sketchbookWatercolor picture flowers
I na koniec mały portrecik rybny.
Zapraszam do komentowania, piszcie co wy na to :)
Postaram się zrobić lepsze zdjęcia niedługo i wymienić te gorsze.

5 komentarzy:

  1. Wszystkie są piękne. Super po prostu. Masz pomysły. Widoki też jak najbardziej pożądane. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że spodobały się Tobie. Widoki na pewno będą :)

      Usuń
  2. piękne i kolorowe prace , dające wytchnienie w tym czasie kłamstw i paranoji tylko choroby i choroby, lepiej cieszyć się z innych rzeczy jak talent i piękno świata , w którym żyjemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, lubię bardzo kolory więc może dlatego moje prace zwykle są bardzo barwne. Zgadzam się nie ma no skupiać się na rzeczach złych :)

      Usuń