czwartek

Kwietne szkicokwiaty

Cześć Wam na koniec miesiąca !


  Dziś w ostatni dzień kwietnia kilka kwiatowych ilustracji ze szkicownika. W szkicowniku tym maluję akwarelą i łączę to z kredkami między innymi Derwent różnego rodzaju. Czasem dochodzę też pastele olejne.

 Niestety szkicownik książkowy nie jest najwspanialszej jakości, w tej chwili mam tylko dwa, reszta została w Polsce. Gramatura ich nie sprzyja wodnym działaniom. 
 Jeden to SZKICOWNIK niemieckiej firmy Hahnemuhle 140g A4 a drugi o ile pamiętam polskiej firmy Kreska 150g A5 taki do wypróbowania i do eksperymentów. Każdy inny; i faktura i kolor i gramatura, i skład, mimo, że ten pierwszy jakościowo lepszy to jednak akwarelą lepiej mi się pracuje na tym drugim gorszym. Oczywiście, żaden nie nadaje się na akwarele, ale kombinuję sobie z szkicami. 

Dziś kwiatowe ilustracje i szkice ze szkicownika Kreska. Dajcie znać co Wy na to :) 
Przepraszam za jakość zdjęć ale nie mam możliwości aktualnie zrobić lepszych jakościowo, 
proszę o wyrozumiałość.


Tulejnik aurum obrazkowate

magnoliowe kwiaty w wersji kredkowej

other flowers and the lillys

ilustracja ćmy i nerina

watercolour and digital painting

Wiciokrzew pomorski ilustracja akwarelowa i kredką

Plants for pond and lakes watercolour

watercolour and pencils colorurfull

2 komentarze:

  1. Śliczne prace. Szczególnie podoba mi się ta przedostatnia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, szkoda, że aparat mi szwankuje to by się lepiej prezentowała :)

      Usuń