czwartek

Ilustrowane letnisko w zimie

 Cześć Wam w styczniu

U mnie zima przebiega z jesienno-wiosennym klimatem. Już narcyze i żonkile kwitną, 
u niektórych w ogrodzie widziałam nawet kwitnące wiśnie. 
Cieszy mnie to bardzo, bo to napawa zawsze radością. Tu  ciągle coś kwitnie cały rok.
 
 
kwiaty jesnień wiosna rysunek obrazek ilustratorka

 
Ostatnie miesiące dla mnie były niezwykle cięzkie i stresujące. 
Dlatego po części mnie tu nie było na blogu.
Mieszkałam w dość trudnych warunkach, z pleśnią i hałasami, a to niszczy człowieka. 
Teraz już jestem w trakcie wyprowadzki do nowego domu. Chwała Bogu!!!
W listopadzie i grudniu by trochę odetchnąć od tego wszystkiego pojechaliśmy z mężem 
do domku letniskowego. Naprawdę wspaniały czas.  

Dziś pokażę Wam pare (nie wszystkie) ilustracji z odpoczynku w domku letniskowym. 
Są to różne tematycznie obrazki małego formatu, głównie techniką akwareli wykonane 
i kredkami. Ilustracje malowałam/rysowałam pod wpływem różnych rzeczy: książki, filmy, zdjęcia oraz spacery po okolicy a była cudowna. Może nastęny wpis wrzuce parę zdjęć z naszej wyprawy.
 
W takim razie zapraszam do oglądania:

kwiaty wiosna jesień nostalgia rysunek kredki
 
kwiaty jesnień wiosna rysunek obrazek ilustratorka ptaki

góry potak domek jesnień wiosna rysunek obrazek ilustratorka

dziewczyna nostalgia zaduma zima chmura pies piesek rysunek obrazek ilustratorka

twarz lico dziwczyna kredki niewiasta kobieta kwiaty jesnień wiosna rysunek obrazek ilustratorka

 
 Ta linia u góry na niektórych obrazkach to jest linia cięcia w rysowniku, którą nie wszędzie uciełam i tak już zostawiłam. Nie wygląda to może najlepiej ale chciałam się szybko 
z Wami nimi podzielić. 
 
Dajcie znać co myślicie o ilustracjach. I co u Was zimową porą. 
Pozdrawiam Was serdecznie i cieplutko!

12 komentarzy:

  1. Piękne obrazki! Cieszę się, że wracasz do aktywności blogowej, mam nadzieję, że będziesz w tym roku pojawiać się nieco częściej :). Sama co prawda mam problem z tą systematycznością na blogu, więc wiem, jak to jest... Życzę Ci zatem na ten rok weny twórczej, czasu na malowanie i inne przyjemności, no i wszelkiej pomyślności i wszystkiego, co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za takie miłe słowa, ja też mam taką nadzieję, że będę tu częsiej bo lubie blogi Wasze i tu wpadać czasem. Dziękuję za życzonka i ja Tobie życzę dużo weny i mocy twórczej :)

      Usuń
  2. Bardzo klimatyczne obrazki. Wszystkiego dobrego zimową porą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, Tobie także dobrego wszystkiego na zimę. U mnie zima to taka jesieniowiosna ;)

      Usuń
  3. Kochana
    Serdeczności moc przesyłam i wszelkiej pomyślności na cały Nowy Rok życzę🍀🌹😘
    Ilustracje piękne😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Morgano i niech Tobie w ten czas wiedzie sie jak najlepiej. Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  4. Śliczne ilustracje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że uciekasz z takich nieprzyjaznych warunków i przeprowadzka już w planach (albo też już ją realizujesz). Mnie niestety też zdarzyło się wprowadzić do takiego domu i niestety odbiło się to na mnie zdrowotnie. Trzymam kciuki, by nowe miejsce było tym idealnym! Piękne są te Twoje obrazki, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po przeprowadzce dzięki Bogu, jest dużo lepiej. Przykro, że i Ty musiałaś tego doświadczyć ale wszystko jest po coś. Cięszę się, iż Ci się podobają moje obrazki, pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  6. Świetne ilustracje, czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i będzie ich więcej niebawem, zatem zapraszam :)

      Usuń