wtorek

Kuchenne wspomnienia

 Cześć 

 

Dawno mnie tu nie było a to z przyczyn wielu, nie wiem czy jescze tu wrócę ale będe zaglądać.
Może wrócę jak mnie coś zmotywuje i zachęci :) 

Dziś dwie skromne ilustracje wykonane już dość dawno i w małym nieładzie, gdyż tak szybko 
i na kolanie malowałam. Ostatnio to więcej rysuje i ciągle nie moge dojść do skanera, 
który znajduje się w książnicy miejkiej. Od paru miesięcy szukam nowgo domu i jak narazie 
"ni widu ni słychu". Jednak wierzę, że mimo podjętych wysiłków Bóg mi pomoże w znalezieniu nowego miejsca do życia. 

 
kuchnia i gary kuchenne

garnki i talerze


ciasteczko na talerzyku popołudnowa herbatka

luksusowe ciasteczko z kremem malinowym i złotym widelczykiem

U mnie późna jesień i ten czas kojarzy mi się z kuchnią i jedzeniem.
Jak zwykle miks akwareli z kredkami.
Dajcie znac co u Was i jak się Wam podobają lub nie :)
 
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego grudnia.
Jakby co umieszczam także obrazki różnorodne na instagramie, tam również zapraszam.

10 komentarzy:

  1. Obrazki są przepiękne !!! Wyglądają jak ilustracje do bajki ! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ulu bardzo, one były w zasadzie na podstawie kilku opowieści malowane :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Super ilustracja, słodka i ciepła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że wywołują w Tobie takie przyjemne skojarzenia :)

      Usuń
  3. Przepiękne obrazki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Melko :) i cieszę się, że Ci się spodobały

      Usuń
  4. Fajnie, że jesteś. :) Też mam swoje powroty na bloga, więc może to jest kwestia poszukania inspiracji, albo zwyczajnie odpoczynku? Obrazki są przepiękne, wyglądają tak, jak wspomniała wyżej Ula, jak ilustracje w książeczkach dla dzieci! Cudowne! <3 Wszystkiego dobrego na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że zaglądaz do mnie, bardzo mi miło, u mnie to częściowo są problemy techniczne ale moze to się zmieni. BArdzo się, raduję że podobają Ci się moje "bazgrołki" Lubie takie "dziecięce" klimaty ;) Tobie też wszytskiego dobrego.

      Usuń
  5. Super ilustracje🤗
    Pozdrowionka przesyłam, lubię do Ciebie zaglądać🌹🍀💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło! Pozdrowiam cieplutko i słonecznie Cię Morgano!

      Usuń