poniedziałek

Październikowy przegląd

Witajcie!


Dziś krótko i fotograficznie. 
Jest ciepło, chłodno, wietrznie, czasem słonecznie i deszczowo.
Po prostu jesiennie.

Kilka obrazków z mojego ogrodu pażdziernikowego.


Nadal kwitnie spóźniony bakłażan.


Miechunki pomodorowe mają dużą produkcję owoców.


Pomidory nie przejmują sie nocnym chłodem.


Dla Choisji to najlepsza pora.


Gaura kwitnie jak szalona prawie cały rok.


Lawendy bardzo powoli zasypiają.


Fuksja jeszcze kwitnie ale nie zamierza skończyć.

To tak u mnie w wielkim skrócie :)
Zdjęcia robione późnym popołudniem, niekadrowane w programie, więc podaję Wam takie lekko podogotowane surowizny dziś. Pozdrawiam Was słonecznie i cieplutko bo tak u mnie jest, mimo jesiennych wichrów i mrzawek.

31 komentarzy:

  1. To dobrze mieć świadomość, że jesienią ogrody żyją 😉✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zgadzam się :) A u mnie żyją cały rok.

      Usuń
  2. Piękne fotografie, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i niczego nie trzeba zmieniać. :) Roślinki jeszcze dają radę, muszę dziś swoje podlać. Lubię patrzeć i czytać takie posty, bo czuć w nich wdzięczność za  coś, co dla innych jest niczym, a uwierz...nawet dziś gadałam z tumanem, dla którego natura jest niczym...staram się go wymazać z pamięci. :D Dziękuję, że jesteś. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moim wpisem dałam Ci radość :) Znam tez takiego człowieka co przyrode ma za nic...

      Usuń
  4. Pięknie jest, gdy kwitną kwiaty ! Zawsze to radosny akcent dnia ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, kwiaty dodają radości w tym świecie. Pozdrawiam Cię Ulu :)

      Usuń
  5. Lubię takie naturalne zdjęcia, bez retuszu. Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Mło mi, że mnie odwiedziłaś. Pozdrawim Cię ciepło :)

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Natura jest piękna :) Cały rok zachwyca nas swoimi obrazami złożonymi z flory :) Mamy jesień, niby czas spokoju, wyciszenia, zasypiania roślin, te żółte i czerwone liście tak nam o tym przypominają... a są rośliny, które teraz kwitną najlepiej i najchętniej :) Przepiękne kadry, cudowne zdjęcia, zachwycające :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Klaudio. Tak przyroda jest wspaniała, uwielbiam ją obserwować. Dokładnie jak piszesz, cały rok jest niesamowita. Serdeczności przesyłam :)

      Usuń
    2. Już niedługo zima, nie mogę się doczekać aż zobaczę te cudowne, obsypane śniegiem krajobrazy :)

      Usuń
    3. Ja tęsknię właśnie za zimowymi obrazkami, u mnie ich niestety nie będzie, chyba, że gzieś pojadę w zimowe strony :)

      Usuń
  7. Zawiesiłam się na tym pierwszym zdjęcie, tak egzotycznie wygląda....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie podpatrzona przyroda i zatrzymana w obiektywie🌻😊
    Serdeczności przesyłam💚🤗🍂🍁🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci Morgano i przesyłam słoneczne pozdrowienia :)

      Usuń
  9. Pięknie uchwycone piękno natury! :) Podoba mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, że mogę swoimi fotkami sprawić Ci taką przyjemność :)

      Usuń
  10. Jakie ładne zdjęcia wow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi za odwiedziny :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Bardzo mi się podobają zdjęcia zrobione z bliska z takim rozmazanym tłem. Mają swój niepowtarzalny klimat 🙂 Właściwie każda roślina pięknie się prezentuje i mówi niejako: "patrz na mnie" 😉 No i realizm bije po oczach, super! Pozdrawiam 🖐️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie bardzo, że Ci się spodobały. Mam obiektyw nietypowo do makro tylko do krajobrazów ale jakoś daje radę :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia. Bardzo miło się oglądało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentuje ten Twój październikowy ogród :)
    Jakoś to zdjęcie lawendy wygląda wyjątkowo kojąco :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w tym ogrodzie nadal wszystko kwitnie, nawet pomidory owocują. Dziękuję i pozdrawiam Cię słonecznie :)

      Usuń
  14. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    ភ្នាល់បាល់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń