poniedziałek

Wiosna w kwiatach

 Cześć!

 Miałam ten wpis udostępnić jeszcze w kwietniu no ale inne sprawy przysłoniły mi blog.
To w takim razie w maju :)

Tym razem obrazki akwarelowe jako małe podarunki dla różnych osób.
 







Jak wiosna mija u Was? Mi całkiem dobrze, bardzo lenio, dużo słońca od miesiąca oraz wiatru nad morza. Właściwie to nastąpiła susza bo już cały okrągły księżycowy cykl, nie spadła kropla z nieba. To nie jest najlepsza wiadomość dla roślin. No, ja w ogrodzie trudzę się prawie co dzień podlewając. Niestety tak trzeba sobie czasem radzić... Gorzej niektóre roślinki...
Miłego dla Was zbliżjącego sie czerwca! :)

11 komentarzy:

  1. Piękne obrazki. Wiosna mija mi nieco za szybko, wolałabym się nią dłużej nacieszyć, a tu zaraz lato... ;) Miłego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuje po paru miesiacach gdyz bylam poza wszystkim, juz jesien a mam nadzieje, iz u Ciebie dobrze, pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Piękne Twoje prace😃
    Maj dobiegł końca, oby czerwiec był pomyślniejszy🍀💚🤗
    Tymczasem życzę miłego Dnia Dziecka, wszak wszyscy nimi jesteśmy🤗🎈🧡🌼☕

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla wszystkich spełnienia marzeń i szczęścia !🍾🍷🥳
    កីឡាបាល់ទាត់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te Twoje prace pełne koloru i pozytywnej energii :-).
    លេងហៃឡូអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna foto-relacja💚😊
    Cudne, to Twoje podróżowanie🙂
    Serdeczności zostawiam🤗🌷
    កីឡាបាល់ទាត់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jakie śliczne są Twoje akwarele! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! dziékuje Ci serdecznie, ciesze sie, iz podobaja Ci sie :)

      Usuń