środa

Przełom przedwiosenny

 Cześć Wam wszystkim

Dawno mnie nie było i o mało nie zapomniałąm o blogu, ostatnio "pochłonął" mnie Discord 
i kontakty z tymi ludzmi :) Dzięki Bogu mamy wielu przyjaciół.
W lutym w ogóle mnie nie było bo byłam w PL i tam wyłączyłam się po prostu. 
Dziś chcę się z Wami podzielić paroma wspomnieniami z Polski bo am zima jest :)
 
Zimowy, śnieżny park

W Polsce byłam w paru miejscach: Poznań, Płock, Bydgoszcz, Sochaczew i na wioskach także, 
miło wspominam ten czas, mimo, że odwiedziłam także dentystę.
sople cudowne

lodowe sople w świetle promieni słonecznych

Takie zdjęcia udało mi się wykonać w PL bo nie maiałam mojego aparatu tylko zwykły SONY 
ale to zawsze coś. Wszystko dla mnie jest piękne i wszędzie jest cudownie, nieważne gdzie się znajdę na Ziemi. Sądzę, że Bóg całą stworzył piękną. A tak jest u mnie za morzem i górami:
góry Dartmoor
dartmoor góry
Pozdrawiam Was cieplutko i wiosenie bo u mnie wiosna od połowy stycznia chyba albo grudnia? 
Sama nie wiem :)

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak mieszkałam daleko od Polski i wszystkie pory roku przychodziły parę miesięcy wcześniej. Pierwsze wiosenne ptaki było już słychać pod koniec stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas wczoraj spadł śnieg ponownie, ale już się topi☃
    Pozdrawiam serdecznie😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna foto-relacja💚😊
    Cudne, to Twoje podróżowanie🙂
    Ciekawa jestem, jakim aparatem tak wyraziste zdjęcia robisz?
    Serdeczności zostawiam🤗🌷
    ភ្នាល់បាល់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie teraz ten brzeg wygląda. Pozdrawiam serdecznie :)
    ភ្នាល់ ស្លត់អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna foto-relacja💚😊
    Cudne, to Twoje podróżowanie🙂
    Ciekawa jestem, jakim aparatem tak wyraziste zdjęcia robisz?
    Serdeczności zostawiam🤗🌷
    ភ្នាល់ ស្លត់អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  7. I realy like your pictures, keepsake your good job. It is amazing. 🤩🤩🤩🤩
    កីឡាបាល់ទាត់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne. Chyba od takich suszków zaczęłam zaglądac do Ciebie.
    Masz ogromny talent.
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń