poniedziałek

Paprotki zimowe

 Witajcie wszyscy


Dawno mnie nie było bo jestesm niekiedy zajęta dość bardzo. 
Dziś będą obiecane paprotki. Co prawda już od dłuższego czasu czekają na pokazanie się Wam 
ale byłam po za zasięgiem. Ostatnio tochę się działo wokół mnie.




Niestety nie mam możliwości wszystkiego zeskanować a tak było by najlepiej. 
Część jest sfotografowana jakimś nienajlepszym aparatem bo tymczasowo mój Nikon odpoczywa. Już za parę dni przylecę do Polski to jestem ciekawa co tam się pozmieniało.

Tu wersja kredkowa, zdjęcie nienajlepsze, przepraszam Was męczyłam się strasznie by wyszło super ale no nie wyszło..


jakieś małe "detaliki"


I dwa fragmenty wersji kredkowej i akwarelowej



Na dziś tyle, może jeszcze uda mi się Wam pokazać coś więcej :) 
Pozdrawiam Was cielutko bo u mnie wioseenie juz od miesiąca żąkile i narcyzy kwitną a od stycznia zaczęły krokusy.

20 komentarzy:

  1. Ale śliczne. *_* Te ostatnie najbardziej mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie, kochana no boskie!!! Wspaniałe barwy, idealnie dobrane, współgrające, ciekawe. Niepowtarzalnie piękne kształty, jakby paprocie tańczyły, płynęły z wiatrem...genialny efekt. No kocham sztukę, podziwiam Twój talent!!!!! Cieszę się, że się pojawiłaś i niech się dzieje u Ciebie dużo dobrego. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię sobie potworzyć, a jak to kogoś cieszy to tymbardziej mnie to raduje. Dzięuję, że jesteś :)

      Usuń
  3. Rewelacja! Przepiękne obrazki, zarówno akwarele jak i kredki. Niby samo zielone, a to właśnie najtrudniejsze, uchwycić te wszystkie niuanse, grę światła itd. Piękne prace, roślinki jak żywe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młgosiu, dziękuję za odwiedziny, lubię ostatnio bardzo kredki a zieleń uwielbiam :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Wszystkie piękne, a drugie paprotki wyglądają jak z podręcznika do przyrody. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rysunki 💚

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Uwielbiam roślinne motywy, a paprocie to fascynujące rośliny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja bardzo lubię rośliny i fotografować i rysować czy malować. Cieszy mnie, ze sprawiłam Ci radość :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Morgano i pozdrawiam Cię cieplutko i wiosennie

      Usuń
  8. Anonimowy29/4/23

    Piękne, bardzo mi się podobają! Ja niestety kompletnie nie mam talentu malarskiego no cóż... Pozdrawiam! https://a-jestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I realy like your pictures, keepsake your good job. It is amazing. 🤩🤩🤩🤩
    កីឡាបាល់ទាត់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń