środa

Górskie przygody

❤ Cześć!

Dzisiaj chce przedstawić Wam, mój pomysł kartki urodzinowej. Jest to karta indywidualna specjalnie dla mojego brata. Lubi on bardzo góry i wszystko co z nimi związane i właśnie dla niego zrobiłam tę oto kartkę. Miała być prosta ale jak zwykle wyszło kolorowo i "napaćkanie" no ale taka szybka to była fantazja. Poniżej pokazuje także inspiracje. A konkretnie niedawną wyprawę do punktu, który nazywa się Haytor. Przecudowne miejsce a skała na którą się wspięliśmy we trójkę, niesamowita i nie taka łatwa do wdrapania. Ale widok z niej niezwykły. Oczywiście na skale wiało i to mocno ale ja wiatr lubię.

Zdjęcia Zrobiłam w Devon w Parku Dartmoor.
Dajcie znać co myślicie. 

Jeszcze mam kartkę urodzinową dla siostry i ona miała urodziny wcześniej. Dla niej także wykonałam coś specjalnego (jak co roku) a to będzie w następnym poście. Dzisiaj taki wpis niechronologiczny ale to jest taki "netowy" pamiętnik i szkicownik jednocześnie.

Kartka urodzinowa

A tu inspiracje z moich fotografii. Tego dnia światło było bardzo zmienne i kapryśne. 
Co ustawiłam już aparat nagle chmura przeszła i błysk słońca, ale to czasem nawet fajne efekty mogą wyjść.
Proponuję kliknąć na zdjęcia, żeby był lepszy widok:

Dartmoor i Haytor, Devon
Dartmoor i Haytor, Devon
Dartmoor i Haytor, Devon
Dartmoor i Haytor, Devon
Dartmoor i Haytor, Devon

14 komentarzy:

  1. Anonimowy13/5/21

    Krajobraz jakby z innej planety, można zamknąć oczy i wyobrazić sobie podróż z kręgu fantastyki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest tam niezwykle pięknie! mam nadzieję, że pojadę tam jeszcze kilka razy :)

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Kto nie lubi gór? Ja je po prostu kocham! Taka kartka, to coś cudownego. Naprawdę rewelacyjna praca. Sama byłabym zachwycona :) Zdjęcia, oszałamiające i zachwycające. Zapierają dech w piersi, czuję się jakbym tam była! Krajobrazy takie jak lubię. Często chodzę po górach, mieszkam w górzystym terenie, więc jest wiele pięknych szlaków i miejsc do zobaczenia. Chciałabym zobaczyć wszystko, mam nadzieję że życia mi starczy bo świat jest ogromny i ma wiele do zaoferowania i pokazania :)
    Cudowny wpis, te zdjęcia ogromnie inspirują!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie kolejny raz tutaj :) Chyba większość lubi góry, ja również. Dziękuję cieszę się, że Ci się spodobała ta kartka, taki szybki projekt ;)
      jak lubisz góry to na 100% spodobało by Ci się tam, gdybyś była "na żywo". Ale masz szczęście, że mieszkasz w równie pięknym miejscu! O! jestem z Tobą, bo też chciałabym cały świat zwiedzić :) Dziękuję bardzo się cieszę, że mogłam się podzielić z innymi oczywiście także i z Tobą moimi wspomnieniami i zdjęciami. Pozdrawiam ciepło również!! :) ♡

      Usuń
    2. Po zdjęciach wiem, że byłabym zachwycona gdybym tam była :) Czuję się natchniona, będąc tak blisko nieba. Można je wtedy niemalże dotknąć :) Ja mieszkam w kotlinie kłodzkiej, nie ma tu co prawda tak zachwycających krajobrazów ale jest pięknie i mimo, że mieszkam tu całe życie wciąż odkrywam nowe miejsca :)
      Mam nadzieję, że uda nam się zwiedzić cały świat :) Mocno trzymam za to kciuki :)

      Usuń
    3. Jeśli tak piszesz to myślę, że by Ci się tu spodobało :) Mimo, że na zdjęciach wydaje się wysoko to wcale nie są to góry wysokie jak Tatry. W kotlinie kłodzkiej nie byłam nigdy, ale chciałabym tam pojechać. Na zdjęciach wygląda przepięknie, ale na "żywo" myślę że jest jeszcze lepiej. Wspaniale, że mieszkasz w takiej urokliwej okolicy i ciągle coś nowego odkrywasz :) Cały świat było wy super zobaczyć! :)

      Usuń
  3. Super kartka, dla miłośnika gór idealna. Zdjęcia są cudowne, ile bym dała by znaleźć się w takim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mój brat bardzo uwielbia góry. Jeśli widoki ze zdjęć Ci się spodobały, zapraszam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie spersonalizowane prezenty :) fajnie jest człowieka ZNAĆ, a nie tylko wiedzieć, że istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia niezwykłe :)
    Co do karteczki... jak napisałam wcześniej, zawsze są inne, bardzo pomysłowe. Zawsze jestem pełna zachwytu nad pomysłowością :))))
    Miłego dnia życzę :)
    Wszystkiego dobrego dla rodzeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolica jet również niezwykła! Dziękuję bardzo. I Tobie dobrego dnia przekaże rodzeństwu :)

      Usuń
  6. Oj gory, gory, moglabym lazic po nich bez konca. Cudowne kadry nie moge sie napatrzec. Chcialabym kiedys zobaczyc te miejsca. To moje marzenie zdobywac coraz to nowsze miejsca, zdobywac kolejne szczyty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góry są cudowne! Mam nadzieję, że kiedyś uda się Tobie tu przybyć, jest to olbrzymi obszar do ''łażenia'' i ''szwędania'' :)!

      Usuń