piątek

Babeczki cebulowe

Cześć!

Dziś będzie przepis na moje ulubione wytrawne babeczki cebulowe z orzechami. 
I dziś specjalna jest okazja na to, ponieważ są Okrągłe Urodziny mojej Siostry :D
Zapraszam Was zatem na wypróbowanie przepisu. Jest to przepis inspirowany starym przepisem z pewnej książki ogrodniczej, niestety nie pamiętam jej nazwy i nie mam jej 
przy sobie, została w Polsce...
Zdjęcie poniżej kartki z przepisem jest efektem fizycznym.
Dajcie znać co myślicie o przepisie i czy chcielibyście go wypróbować.

Muffins with onion and walnuts

Muffins with onion and walnuts

8 komentarzy:

  1. Wow o czymś takim jeszcze nie słyszałam, bardzo ciekawy pomysł! Dziękuję za inspirację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę się częstować i także poeksperymentować z tym przepisem ;) smaczności :)

      Usuń
  2. Anonimowy6/5/21

    Pierwszy widzę i pierwsze słyszę, ale wielkie brawa za kreatywność. Doskonałe danie w czasach koronawirusa,bo cebula niszczy wirusy a orzechy włoskie wzmacniają organizm i ograniczają stany zapalne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A racja doskonałe składniki. Inspirowałam się pewnym starym przepisem ale ja zawsze robię swoje wymyślone wersje ;)

      Usuń
  3. Brzmi super - chociaż w życiu bym na takie połączenie nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I smakują również super, bardzo polecam, jeśli lubisz słodkie proponuję dołożyć więcej cukru oczywiści :)

      Usuń
  4. Wolę wersję wytrawną babeczek od tych słodkich🧁🧅🥜
    Smacznie pozdrawiam🤗☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka pół na pół trochę wytrawna w wersji półsłodkiej, w zależności od tego ile cukru się doda. Ja zwykle dodaję mało ;) smacznie również pozdrawiam :)

      Usuń