wtorek

Kartki, karteczki

 Cześć!

Jak obiecałam dziś będzie kartka dla mojej siostry. Miesiąc minął od jej urodzin. I dziś prezentuję kartkę dla niej i kartkę dla jej małego Rysia (jestem ciocią od kilku miesięcy :) ). 
Kartkę zaprojektowałam specjalnie dla niej. Ona lubi taki styl (tzn. dała znać że jej się podobało więc chyba tak :) ) Wektorowa kartka do wydrukowania na eleganckim papierze, znowu nie pamiętam rozmiaru, a  oryginał spoczywa w moim uszkodzonym laptopie. Może uda się go naprawić. Daj Boże! :)
Zatem zapraszam do oglądania:

Kartka urodzinowa personalizowana


A tutaj kartka akwarelowa na papierze dla małego Rysia. Niestety nie znam gramatury ani firmy, mam dużo różnych papierów akwarelowych ale część z nich leży sobie od kilku lat i nie pamiętam detali.
Kartka mała, format około A5 ale nie rozmiar typowy. Wycięłam kwadrat, uznałam, że ilustracja będzie najlepiej się przedstawiać w tym formacie. Mimo że używałam w tym przypadku taśmy zabezpieczającej, farba mi się rozlała na białą ramkę :( Papier niesamowicie chłonny.


kartka kotek ryś


Jak Wam się podobają?  Jakieś propozycje i uwagi na przyszłość? Czy i Wy także robicie albo kupujecie personalizowanie kartki? Dajcie znać :)

22 komentarze:

  1. Witaj
    Jestem z rewizytą i od razu przepraszam, że niechcący usunęłam Twój komentarz na moim blogu- przepraszam, nie było to celowe🤗
    Co do karteczek, to jestem kompletne "beztalencie" w tej kwestii.
    Twoje karteczki całkiem niezłe😊 dwie pierwsze bardzo delikatne, podobają mi się😀
    Pozdrawiam słonecznie🌞💛🌼🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziękuję za odwiedziny :) Nie przejmuj się komentarzem, czasem się tak może zdarzyć, trudno... Dziękuję te dwie pierwsze to w sumie jedna karta przód i tył. Myślę, że i tak masz jakieś inne super talenty, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Anonimowy2/6/21

    Podobają mi się, ale ten z koteczkiem najbardziej. Następnym razem możesz namalować niedźwiedzia z kubkiem miodu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, każdy ma różny gust :) Następnym razem w takim razie na życzenie będzie niedźwiedź z kubkiem miodu :)

      Usuń
  3. Przychodzę z rewizytą. Kiedyś - lata temu w domu i na świetlicy - kiedy pracowałem jako nauczyciel wykonywałem podobne ilustracje. Świetny post . Podoba mi się. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Ale super że też robiłeś kartki, rozumiem, że razem z dziećmi? Ja mam możliwość pracy z dziećmi ale jakoś nie czuję się pewna w tym. Dziękuję i zapraszam jeśli chcesz w przyszłości do mnie :)

      Usuń
  4. Skorzystam z zaproszenia. Różne rzeczy robiliśmy, jeśli były małe grupy. Bo w dużych to tylko stanie i pilnowanie - praca nie do pozazdroszczenia wtedy. Grupy były małe ( czasem kilkoro dzieci) a czasem po 50 od zerówki po trzecie gimnazjum . Ale jakoś się dało przeżyć. Jednak to jest dłuższa historia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W małych grupkach to można pracować i prawdziwie uczyć, moim zdaniem. Dziękuję, że się podzieliłeś mini wycinkiem Twojej historii. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Śliczne kartki, akwarelka z kotkiem wyszła uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też ją lubię a najlepiej na żywo bo fotkę wstawiłam nieobrobioną i tak blado wyszło, ale myślę, że też nieźle :)

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Cudowne kartki! Ta pierwsza piękna, taka gustowna, taka w cudownym stylu, taka trochę wiktoriańska. Naprawdę bardzo mi się podoba a dostać taką to sama przyjemność. Wygląda oryginalnie i niezaprzeczalnie przykuwa wzrok :) Druga zaś jest słodka. Taka urocza, lekko zabawna. Uwielbiam takie!
    Twoje kartki są rewelacyjne, chciałabym umieć takie robić :)
    Dostać taką to naprawdę coś cudownego :)
    Wspaniałe prace, bardzo inspirujące, może kiedyś sama spróbuję taką kartkę zrobić :) Cudowny wpis!
    Dużo zdrówka życzę, udanej pogody i samych cudowności!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie! ♡
      Bardzo mi miło że do mnie zajrzałaś i spodobały się Tobie moje propozycje.
      Może to jest inspiracja byś właśnie sama też spróbowała zrobić kartkę. Życzę Ci tego bo na pewno dasz radę :)
      Dziękuję.
      Pozdrawiam ciepło z bryzą od morza ♡

      Usuń
    2. Wiesz co, chyba muszę spróbować, chodź nie jestem przekonana czy mi wyjdzie :D Ale mam słabość do tak cudownych prac diy!

      Usuń
  7. Miałam takie skojarzenie jak Ayuna :) patrzę i widzę XIX-wieczną angielską lady, koronki, herbata z imbryka, czekoladki i ta kartka :) jest śliczna. Ryś Ryszard też fajny. Lubię kartki, które rzeczywiście kojarzą się z obdarowanym. Zawsze takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra nie przypomina akurat takiej lady angielskiej ale lubi niekiedy takie klimaty (tak mi się wydaje :) ). Ale cudowne skojarzenie. Myślę, że kartki dobrze jak są specjalnie dla konkretnej osoby przygotowane.

      Usuń
  8. Niestety jestem karteczkowe beztalencie ale uwielbiam oglądać i kibicować w przeróżnych zabawach karteczkowych. Jeszcze nie spotkałam dwóch takich samych karteczek, to niesamowite co można wyczarować z rożnych materiałów, form.
    Widzę, że również masz talent karteczkowy, gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Bardzo lubię wykonywać dla kogoś karteczki. A może mimo wszystko sama też spróbujesz? :)

      Usuń
  9. Ja zawsze kupuję, bo jakoś nigdy nie pomyślałam żeby coś samemu stworzyć. Fajne te Twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może następnym razem sama wykonasz jakąś kartkę :) To całkiem fajna zabawa jak się tworzy zwłaszcza dla kogoś konkretnego.

      Usuń
  10. Hej. Przychodzę z rewizytą :)


    Ależ podobają mi się te kartki :)

    Ta druga jest taka urocza, a pierwsza elegancka :) Tworzysz prawdziwe dzieła :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za odwiedziny. Dziękuję, miło mi, że wpadły Ci w oko ;)

      Usuń