środa

Wakacyjne projekty

 Witajcie wrześniowo!


Dziś jak wspominałam pokażę kilka szkiców ze szkicownika 
z okolicy, w której aktualnie mieszkam + wspomnienie mojego dawnego pokoju.
Ostrzegam, nie są to dzieła sztuki tylko projekty. I tu mam kilka pomysłów na: wycinanki połączone z akwarelą, albo na akwarelowe ilustracje lub miks akwarele + pastele + kredki. 
Jeden ze szkiców mam zamiar przeznaczyć do obrazu techniką akrylową. 

❤ 


A tutaj  wakacyjny bazgrół mojego dawnego pokoju. Tak naprawdę połączyłam dwa pokoje w jednym, dodałam trochę więcej kwiatów, ale autentycznie miałam ich bardzo dużo w domu. Teraz mieszkam gdzie indziej gdzie mi ich brakuje... :( 
Czy też lubicie rośliny we wnętrzach? 

Room in my home

Jeszcze zobaczę, które techniki wybiorę bo pokazuję ilustrację Wam byście także napisali mi jakie Wy macie pomysły na wykorzystanie tych kolorowych bazgrołków-ilustracji. Który z nich widzicie jako obraz akrylowy? Chcę coś wybrać i nie mogę się zdecydować :D

 A więc mała część mojego szkicownika z tego lata:
Landscape wievs illustrations

landscape views

Mój komentarz:
Podkreślam, że niektóre prace były tylko inspiracją tego co widziałam. Po kolei, od góry: 
1. to niskie klify na plaży w Torquay (kredki)
2. Okoliczne pola oraz latarnia morska moja wersja latarni w Brixham, która wygląda zupełnie inaczej (jest bardzo niska, chciałabym Wam ją w przyszłych wpisach pokazać bo jest niecodzienna) (kredki) 
3. Mix klifów, które w tym roku zwiedzałam - to taka wariacja na ich temat (kredki)
4. Wulkan-zainspirowałam się wzgórzami w Dartmoor (akwarele + kredki)
5. Wyspa z latanią morską jest rzeczywistą wyspą,  ale dorysowałam latarnię (kredki)
6.Widok na Thatcher Rock oraz odległy brzeg (akwarele + kredki)

Dajcie znać jak Wam się podoba, co byście zmienili a co dodali i czekam na pomysły co do projektów. Super by było, by i Wy byście byli współtwórcami :) Pozdrawiam znad ciepłego morza

14 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba. Sam kiedyś malowałem, teraz to zarzuciłem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a może by warto wrócić do tego? Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Piękne Twoje szkice, uwielbiam takie naturalne prace🤗🧡
    Wieszasz swoje szkice, oprawiasz w ramki? podarowujesz na prezent?
    Serdeczności jesienne przesyłam🍂🍁🍀💖🌞🌻😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się spodobały szkice :) Niestety nie oprawiam ich, a myślałam nad tym, ale to spory koszt. Czasem daję w prezencie. Dziękuję ślicznie i przesyłam słoneczne pozdrowienia znad morza :)

      Usuń
  3. Anonimowy23/9/21

    Ten wulkan to na czasie, na Kanarach mamy teraz eksplozję
    Mnie podoba sę najbardziej ten mix klifów
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wulkan na czasie, ostatnio oglądałam przez godzinę na żywo z internetu relację o nim, wrażenie niesamowite! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie to te szkice wyglądają jak piękne dzieła :) Na pewno będą piękne, kiedy namalujesz je farbami, ale takie kredkami też są cudowne ❤️ Lubię rośliny w pomieszczeniach, ale nie mam, gdyż mój kot wszystkie obgryza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) własnie jestem w trakcie malowania na płótnie jednego z nich. Kredki bardzo lubię może niektóre z nich narysuję ponownie ale już studyjne. Szkoda, że nie masz roślinek a może zioła? Czy kot też będzie je zadał? :D

      Usuń
  5. Nie wiem, czy nie odbierzesz tego źle, ale twoja technika przypomina mi stare rysunki. Wiesz, takie pełne ciepła, wyokrąglone, trochę surowe i w jakiś sposób poważne, nawet wtedy gdy ukazują coś niepoważnego. Nie wiem czy umiem dobrze ubrać to w słowa, ale miałam kiedyś podobne książeczki - coś jak kresa w "Przygodach kota Filemona" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe spostrzeżenie, bardzo lubię stare ilustracje z dawnych książek może właśnie to ich wpływ?

      Usuń
  6. Ale piękne! :) Wszystko mi się szalenie podoba :) Niezwykłe :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam roślinki. Jestem w szoku, że te rysunki wykonałaś kredkami, bo wyszły super. Mnie się najbardziej podoba wyspa z latarnią morską.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne prace, bardzo. Sama kocham malować, kiedyś dużo rysowałam, także podziwiam. :) Ciekawi mnie jakby wyglądała ta ostatnia praca cała namalowana farbami. No, ale wszystkie mi się podobają. Powiem Ci, że kocham roślinki i ta pierwsza praca bardzo mnie urzekła. Mam teraz w pokoju 20 roślin....i kombinuje, jak zmieścić więcej. No, taka to moja mania, ale ja szczerze kocham te moje rośliny, dziś mają dzień spa, także niebawem się nimi zajmę. hehe  Będę o Tobie myślała podczas pielęgnacji. Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam. :) <3

    OdpowiedzUsuń