środa

Luty jest ciężkim miesiącem...

Witajcie...


 Niestety ostatnio mam dużo pracy i ciężko mi czasem cokolwiek napisać.... 
Głównym powodem jest praca magisterska i dyplom. No ale jestem już co raz bliżej ich ukończenia! Chyba najgorszy był pierwszy rozdział... 
  Ale do rzeczy dziś chcę pokazać Wam krótkie i szybkie szkice i stare i nowe.
Jestem ciekawa co o nich sądzicie ;)
 
 


 Dziś będą 3 stworki akwarelowe -  jest ich znacznie więcej ale postanowiłam zaprezentować się 
z trzema :)
W przerwie pisania, tworzenia i ogólnie pracowania 'mażę' takie o to stwory. A żeby było jeszcze odmiennie i różnorodnie to stara wiecznie poprawiana ilustracja:


 W końcu ją ukończę i zrobię więcej tego typu, lecz muszę zrzucić ciężar magisterki!!! 
Jednak dopiero to będzie w czerwcu... :(
Jak Wam się podobają? Co myślicie o tych pracach? Może byście coś dodali? :)

8 komentarzy:

  1. Wow. Stworki sa niepokojace u ladne ale zwierzaki na ostatniej stroniee mnie rozwalily !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwory mogą być dziwne, mam całą serię takich :) dziękuję!

      Usuń
  2. Piękne stworki :) Powodzenia z magisterką, 'czymam' kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy to jakiś pasikonik.
    Na drugim widzę wskaźnik od myszki w komputerze, a tak po za tym przypomina mi ten obrazek ptaka o długich kulach.
    Trzeci to ryba.
    Czwarty zajączek i dziwne stwory z daleka.
    No i obrazek kotowatych w różnych odsłonach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe, że w takich plamach każdy widzi coś innego, bardzo mi się to podoba :) Kotki 'uwielbiam' chciałabym pociągnąć to jako serię mam łącznie na razie tylko 3 prace.. ale mam już nowy komputer i na dniach programy to będę dalej robić projekty.

      Usuń
    2. O masz nowy komputer jak dobrze :-) Wiesz według mnie możesz tą serię jeszcze bardziej urozmaicić, bo jak każdy widzi inaczej to jest niezwykłe, można wtedy porównywać sobie wzajemnie co się widzi.

      Usuń
    3. Doskonały pomysł. Zrobię coś takiego :)

      Usuń