poniedziałek

Morsko

Cześć!


Dziś coś innego dla odmiany. Teraz gdy mieszkam nad morzem, prawie co dziennie przebywam w pobliżu wody, chodzę na spacery raz na klify raz nad zatokę, niekiedy uda mi się dotrzeć bliżej otwartego morza. Wspaniałe widoki! Ostatnio przyglądałam się przypływowi. Niezwykły widok. 
Gdy woda przypływa, zawsze zabiera ze sobą z głębin jakieś "rzeczy" zwykle są to przeróżne glony. 
Zainspirowana nimi przyszło mi do głowy by narysować koniki morskie. Tam gdzie mieszkam nie widziałam ich, zresztą jeszcze tu nie nurkowałam. Ale glony i cała rzesza morskich roślin jest bardzo inspirujące i pierwsze co mi przyszło to te koniki. To dziś zapraszam Was do oglądania mojej szybkiej interpretacji :)






Fish golden

12 komentarzy:

  1. To jest ręcznie malowane...? Aż mi się wierzyć nie chce, to jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest rysowane ręcznie ale za pomocą tabletu graficznego w programie komputerowym :) Jedynie rybka była ręcznie rysowana kredkami i zeskanowana.

      Usuń
  2. Piękne! Jakiego programu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio najczęściej Photoshopa.

      Usuń
    2. O! Ja totalnie nie potrafię się nim posługiwać, choć może dlatego, że mam starożytną wręcz wersję. ;/
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Może jednak spróbujesz? Bo z prostych narzędzi mogą wyjść ciekawe pomysły :)

      Usuń
  3. Łał jakie ślcizne obrazy, super !

    PS. Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, cieszę się, że się Tobie podoba. Chętnie także zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  4. Pływałem z tymi konikami i z meduzami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie rysujesz i malujesz. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że podobają się. Robię to dla moich czytelników i ogólnie dla każdego kto chce oglądać takie rzeczy :)

      Usuń