poniedziałek

Kamienie, głaziska i skały

 Witajcie

Na dziś przygotowałam mini serię fotografii dyptyków kamieni, skał ich struktur, barw i tego co mnie zainteresowało w nich. Zdjęć różnych skał mam mnóstwo, ciężko było się zdecydować co wybrać, zastanawiam się czy nie rozbić tego na dwa posty. Być  może taki drugi powstanie.
Ogólnie Kamienie, a także Skamieniałości ciekawią mnie od dziecka, kiedyś miałam dużą kolekcję niestety ktoś z rodziny nie zwrócił na to uwagi i kolekcja wylądowała gdzieś prawdopodobnie 
w śmietniku. 

Teraz od czasu do czasu zbieram niesamowite, według mojej opinii, kamienie, no i oczywiście fotografuję je zwłaszcza takie co nie da rady wziąć do domu :)
Dziś prezentuję skaliska z mojej okolicy gdzie mieszkam.

rock, stones, pebbles, texture, colours, sea
rock, stones, pebbles, texture, colours, sea
rock, stones, pebbles, texture, colours, sea
rock, stones, pebbles, texture, colours, sea
rock, stones, pebbles, texture, colours, sea

16 komentarzy:

  1. Piękne kamienie,jestem urzeczony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamienie i drewno to moje ukochane materiały. Pięknie je pokazujesz. Mam wszędzie, w domu, w ogrodach mnóstwo rozmaitych głazów, kamienie, kamyków, także tych znalezionych w rozmaitych miejscach, np. pasiastych, albo z wklejoną muszelką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamienie można świetnie wykorzystać w ogrodzie, Super, że też doceniasz te "rzeczy" ja niekiedy w swoim ogrodzie take kombinuje z kamieniami i z drewnem. To przecież takie wspaniałe naturalne materiały! Jeszcze lubię cegłę w sumie tez jest z ziemi ;) Wow masz takie kamienie połączone z muszlami? Fantastycznie!

      Usuń
  3. Alez wspaniałosci te kamienie. Jestem zachwycona. Zawsze uwielbialam zbierać kamienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kamienie są niesamowite i każdy inny, a zbieranie ich myślę, że to bardzo uspokajające zajęcie.

      Usuń
  4. Witaj ♡
    Śliczne fotografie. Pięknie pokazane to co w skałach najpiękniejsze. Sama kiedyś kolekcjonowałam kamienie, mieszkam blisko rzeki więc miałam dostęp do ciekawych gatunków skał przy okazji ładnie wyprofilowanych przez nurt wody. Nie potrafię jednak powiedzieć, co się stało z moją kolekcją.
    Inspirację można znaleźć w każdym dziele matki natury <3
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziękuję Ci, że odwiedziłaś moje skromne progi. Widzę,że mieliśmy wspólne zainteresowania kolekcjonerskie. Ciekawa jestem jakie okazy miałaś w swoich zasobach. O tak ja się inspiruję Wszystkim co wokół mnie. Wierzę jednak, że to nie matka natura ale wszystko stworzył Bóg :)
      Pozdrawiam również cieplutko w zimowy czas ♡

      Usuń
    2. To ja dziękuję, że odwiedziłaś mojego małego blogaska!
      Ciężko jest mi sobie przypomnieć co mogłam mieć w swojej kolekcji, to było naprawdę dobry kawał czasu temu a ja mogłabym się pochwalić wieloma rzeczami, ale na pewno nie dobrą pamięcią :D Ja też inspiruję się wszystkim tym co mnie otacza. Najlepiej odnajduję się w górskich krajobrazach, w których mieszkam. Wysokie skały i wspinaczki to dla mnie tak inspirujący obraz, że samo rozmyślanie powoduje, że rozpływam się z radości. Zaraz po tym kocham niebo, zwłaszcza kolorowe przy zachodzie lub wschodzie słońca albo głęboko niebieskie z drobnymi, kształtnymi chmurkami.
      Niby to wszystko takie proste, naturalne, a daje tyle radości, spokoju i pogody ducha, że ciężko opisać to słowami :)
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
    3. Witam! Byłam pewna, że pisałam tu komentarz, może się nie dodał, blogger lubi mnie oszukiwać nie pierwszy raz go na tym przyłapałam. Chciałam powiedzieć, że ciężko mi stwierdzić co miałam w swojej kolekcji, to było dosyć dawno temu, ale kolekcja na pewno była piękna :)
      Natura bardzo, bardzo mnie inspiruje. Wzbudza we mnie wiele emocji.
      To cudowne, że tak pozornie proste rzeczy otwierają serca i napawają zachwytem duszę! <3 Piękne krajobrazy, natura, zwierzęta, pogoda... wszystko jest piękne :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    4. Dziękuję za Twój komentarz :) Wspaniale, że masz na co dzień takie widoki. Mieszkając w górach to jest niesamowite! O także uwielbiam oglądać niebo mam masę fotografii nieba. Tak przyroda jest niesamowicie inspirująca i uspokajająca :)Super, że też miałaś swoje kolekcje kiedyś.
      Czasami bloger nie dodaje komentarzy od razu muszę je sama moderować nie wiem czemu bo mam ustawione automatyczne pojawianie się komentarzy.

      Usuń
  5. Zatkało mnie. Ale może zacznę od: dzień dobry!
    Uwielbiam kolekcjonerów. Prawdopodobnie dlatego, że mój ukochany dziadek kolekcjonował i nadal kolekcjonuje masę rzeczy (np. zegarki; cuda można u niego w pokoju znaleźć). Ja kolekcjonuję między innymi lalki i zakładki do książek, więc nie wyobrażam sobie, gdyby ktoś miał wyrzucić moją kolekcję. Przykro mi, że ktoś z Twojej rodziny nie dostrzegł Twojej pasji.
    Ale muszę napisać, że te zdjęcia to kawał pięknej sztuki. Tak, wiem, że to słowo jest odważne i "mocne", ale naprawdę mam wrażenie, że tak trzeba określić zdjęcia w tym poście. Jestem zachwycona i taaak dawno nie było mnie na Twoim blogu. Miło jest tutaj być!
    Jeszcze raz: cudowności i wydaje mi się, że idealnie nadają się na tapetę w komórce :) Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziękuję, że zajrzałaś na mojego bloga. Nie często co tu wrzucam. Wowo! ale masz dziadka no i sama kolekcjonujesz, świetnie! Niestety czasem tak się zdarza, że ktoś może nawet nie zdawać sobie sprawy, iż coś co zbierasz może być dla Ciebie ważne, trudno, mimo wszystko to tylko rzeczy, bardzo nie chcę się do nich mocno przywiązywać.Cieszę się, że podobają Ci się moje zdjęcia, cały czas się uczę. Pozdrawiam również ciepło.

      Usuń
  6. Pięknie je zaprezentowałaś :) Lubię kamień w ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak sobie właśnie wykombinowałam. Kamienie w ogrodzie uwielbiam, mam mały skalniak. Myślę, że kamienie w ogrodzie dodają takiej dzikości i naturalności. Ale niestety szykuję się do sprzedaży tego ogrodu. Zrobię zapewne pożegnalny wpis.

      Usuń
  7. Bardzo lubię jak ktoś w tak wspaniały sposób pokazuje piękno natury :) Cudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się :) Dziękuję i pozdrawiam również serdecznie

      Usuń