niedziela

Kamlotów część dalsza

 Witajcie

Jak obiecałam dziś kolejna porcja głazów. Ciężko było wybrać te najlepsze fotografie. Tym razem prezentuję także pięć podwójnych obrazów znalezionych kamieni i skał nadmorskich. Sporo wędruję i widzę masę ciekawych elementów w tych skałach. Czy i wy widzicie tam jakieś obrazy? Jeśli tak dajcie znać z czym Wam się kojarzą to kamienie czy widzicie tam "coś"
Dziś będzie bardziej kolorowo :) bo i kamloty bardziej barwne.

Na jednej ze skał rośnie sobie "porościk" zloty czy wiecie jaka ma nazwę? Ostatnie zdjęcie z pozorów jest bardzo podobne a w rzeczywistości to są zupełnie inne skały!
Zapraszam do oglądania i komentowania Was :)

8 komentarzy:

  1. Niebywałe kształty i kolory. Niesamowicie się wykształciły. Te czerwone najbardziej mi się podobają. Raczej trudno mi określić z czym mi się kojarzą.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję Ci za komentarz, Miło mi, że spodobały się Tobie te czerwone.

      Usuń
  2. Niezwykłe jest drugie zdjęcie. Wygląda trochę jak ludzkie ciało. Warstwy, kolory, wzory. Ładnie je utrwalasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia, jak nazywa się porościk na jednym z kamieni, ale chętnie się dowiem! Piękne są te zdjęcia, ja je uważam za dzieła sztuki (tylko właśnie; tym razem nabrały pięknych kolorów). Niesamowite, że kamienie potrafią być tak cudowne i magiczne, kiedy przechodzi się obok nich z wyjątkową obojętnością. Cóż, ta seria zdjęć na pewno sprawi, że gdy będę nad rzeką etc., będę zwracać większą uwagę na te cuda. Dziękuję pięknie za kolejną dawkę sztuki! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę info o tym poroście to dam znać :) Tez jestem ciekawa. Cieszy mnie, że Ci się podoba. Pozdrawiam także ciepło bo u mnie już prawie lato!

      Usuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe, perfekcyjne dzieło natury. Niezwykłe połączenie kolorów i kształtów, piękny obraz :) Ciężko powiedzieć, z czym się kojarzą. wyglądają jak obrazy z surrealistycznego snu. Piękne i zachwycające. Zdjęcia wyglądają wspaniale, idealne kadry :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię fotografować takie "zjawiska", są zjawiskowe, zwłaszcza na "żywo" Także pozdrawiam cieplutko!

      Usuń