piątek

Odpoczynek

 Cześć

Ostatni czas był jednym i nadal jest jednym z trudnejszych w moim życiu.
Ale aby nie zwariować po za modlitwą rysuję sobie w szkicowniku.
Dziś kilka szkiców z przeurokliwego Dartmoor.

Dwie ilustracje inspirowane tą dziką krainą (kliknij na obrazek, będzie większy). 
Takie proste i zwyczajne:



I trzy szkice bezpośrednie prawdziwych miejsc. Takie zwykłe szkice:




Takie zwykłe szkicowanie a dało mi radość. Chyba sama czynność rysowania mnie rozpręża. 
Muszę częściej rysować i malować i wogóle do tego wrócić. 
Mam mały, skromny plan by znów zacząć zarabiać na tym tworzeniu, (bo to mój zawód).
Choć nie wiem jak się do tego zabrać bo bardzo długiej przerwie. I czy warto..
Już rozważam czy nie zmienić tak zwanej branży na ogrodnictwo bo kocham rośliny i ogrody 
i ogólnie bawienie się w ziemi. Bo może w tym temacie okażę się lepsza niż w sztuce. 
Kto wie :)

Cudownego dnia i lata życzę Wam!

💙

19 komentarzy:

  1. Witaj Kochana 💜
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i przychodzę z rewizytą i jestem zachwycona! Przepiękne rysunki! Ja niestety jestem beztalenciem jeśli chodzi o malowaniem, rysowanie czy nawet robienie figurek z masy plastycznej, dlatego takowych nie ma na moich tortach.
    Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać i obserwować Twój talent. A co do zmiany branży to zawsze zdążysz, może warto spróbować wrócić do tego co sprawia Ci radość i pozwoli trochę zarobić?
    Serdecznie pozdrawiam Monika 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny Moniko, to bardzo miłe :) Dzięki wielkie za miłe słowa także to motywujące. Sądzę, zę jakieś inne talenty napewno masz a szczególnie kuchenne co mnie inspirują. Zapraszam ciepło będę starać się umieszczać coś tu częściej. I może masz rację spróbować nadal sił w swoim zawodzie? :)
      Pozrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Piękne ilustracje:) Jest coś takiego jak działalność nierejestrowana. Można legalnie świadczyć usługi jak w działalności gospodarczej ale nie płaci się ZUSu, jednak przychód nie może przekroczyć 50% (a teraz chyba 75%) minimalnego wynagrodzenia. To jest dobre rozwiązanie na początek gdy nie wiadomo, czy dana działalność przyniesie zyski. Nie wiem czy ta porada się przyda ale tak mi przyszła do głowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję ślicznie.
      Niestety nie mieszkam w PL i tutaj tak to nie działa. Ale dziękuję mimo to za poradę. Na razie muszę moje zdrowie poprawi bo na razie ciężko zabrać się za jakąkolwiek pracę.
      Pozdrawiam cieplutko bo umnie upały :)

      Usuń
  3. Wszystkie twoje dzieła są piękne, widać, że masz talent w ręku. Te połączenie kolorów, te kreski... no mega po prostu. Życzę Ci, aby twój czas się uspokoił, wyciszył, dał Ci odpocząć. Życzę Ci masy radości na co dzień! A co do pasji.. dlaczego by nie wykonywać dwóch na raz? Jak czas pozwoli :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kaludio za odwiedziny i za Twoje ciepłe słowa. Każde dobre słowo jest dobre gdy czas zły. Tobię także życzę radości zwłaszcza z nowym maluszkiem w domu :)
      Masz rację, może uda się dwa na raz działać ;)

      Usuń
    2. Z pewnością się uda, tyle jest ciekawych pasji a czasu tak mało. Warto, naprawdę warto robić to co sie kocha :) życzę Ci dobrych chwil, dobrego czasu. Przesyłam uściski:)

      Usuń
    3. Tak, tak Klaudio w zupełności się zgadzam i dziękuję serdecznie! Również przesyłam uścicki dla całej Waszej rodzinki!

      Usuń
  4. Ładny rysunek. Dzięki za odwiedziny mojego bloga.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, to takie luźne odprężające szkice. Dziękuję różwnież za odwiedziny i zapewne do Ciebie zajrze jeszcze, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Twoje rysunki bardzo mi się podobają. Nie rezygnuj z pasji !!! Piękne są ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu , dziękuję Ci serdecznie za dobre słowo i przesyłąm dużo słońca bo umnie lato :)

      Usuń
  6. Może uda ci się jakoś połączyć ogrodnictwo i sztukę, bo tworzysz naprawdę przepięknie. Zarówno rysowanie jak i prace w ogrodzie mogą bardzo dobrze wpływać na samopoczucie, wszystko zależy, w czym się odnajdziesz.
    Ja bym się na pewno odnalazła, spacerując po miejscach z Twoich dzieł <3. Pozdrawiam serdecznie i przytulam mocno. Mam nadzieję, że zły czas minie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię obie czynności spraiają mi radość i odprężają mnie bardzo choć ogrodnictwo ostatnio chyba jeszcze bardziej. Dziękuję Ci za odwiedziny i za miłe słowa to bardzo motywujące, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Mocno przytulam i wierzę, że już niedługo w Twoim życiu pojawi się słońce . Śliczne rysunki- jeśli Ci to pomaga koniecznie rysuj i rozwijaj swoją pasję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te Twoje rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, bo rozważam użyć tych szkiców do takich pełnowymiarowych obrazków :)

      Usuń
  9. Śliczne ilustracje :D

    OdpowiedzUsuń